Els esforços per a completar el projecte ICELAND-INV18 han continuat durant aquest any, en els últims mesos del qual els seus participants s'han bolcat en la implementació de la iniciativa. Huit entitats islandeses han treballat per a integrar una solució de facturació electrònica ajustada a l'estàndard europeu EN16931, una activitat que s'ha complementat amb els tests de conformitat amb el CEF i els d'interoperabilitat.
El projecte té com a objectiu donar suport a les institucions islandeses que formen part del mateix en la incorporació de l'estàndard europeu EN de facturació digital. La millora suposa un estalvi de costos i temps tant per als proveïdors de les institucions participants com per a elles mateixes i permetrà agilitar els tràmits.
D'aquesta manera, les corresponents 7 entitats públiques islandeses i la privada participants s'han enfocat durant aquesta fase a implementar els seus sistemes de planificació de recursos empresarials (Enterprise Resource Planning, ERP) a través de la integració d'una solució de facturació electrònica ajustada a l'EN16931.
El projecte ICELAND-INV18 compta amb la participació d’Universitat de València, LMT Group, Unimaze, FMS, Grímsnes, SKEIDA, OV, Akureyri, IST, ICEPRO, ORKUVEITA, Félagsbústaðir i Iceland Telecom.
El contingut d'aquesta publicació és responsabilitat exclusiva d'IRTIC (UV) i no reflecteix necessàriament l'opinió de la Unió Europea.