
- Activitats per incorporar la sostenibilitat
- Teatre
- Breakouts/escape rooms educatius
- Altres tipus d'iniciatives
- Activitats per incorporar i afavorir el respecte i l'atenció a la diversitat
Noves formules organitzatives de la docència basades en la coordinació del professora
INNOVA-TEA és un Projecte d'Innovació Docent Consolidat que ha anat creixent des del curs 2015-2016 en nombre de membres i, per tant, en assignatures, àrees de coneixement i nivells educatius de transferència, així com ampliant la seua difusió tant a nivell nacional com
internacional. El seu fil conductor és l'aplicació de tècniques dramàtiques a l'aula en el marc de les pràctiques performatives que proposa la pedagogia teatral, (Performative Teaching and Learning: Manfred Schewe, http://scenario.ucc.ie) adaptades a diferents entorns docents, que encara no està massa estesa en els col·legis, instituts i universitats espanyoles.
Durant el curs 23-24, el projecte s'adscriu a la línia estratègica de “noves fórmules organitzatives de la docència basades en la coordinació del professorat”, amb una doble vessant: cap a l'interior i cap a l'exterior. Es tracta de reajustar i optimitzar la coordinació interna del grup, alhora que s'aferma la relació amb altres universitats europees, aprofitant especialment els contactes establits en el marc de l'aliança FORTHEM, per a “afavorir la coordinació i l'intercanvi d'experiències didàctiques entre el professorat amb la finalitat de millorar els processos d'ensenyament-aprenentatge”. La voluntat és crear materials per als objectes d'aprenentatge desenvolupats prèviament (Lecture-Performance, Vinya- i Pòdcasts, Intercanvis Virtuals, InstaLit & Twitteratura, BreakOutEdu, Maletes & Motxilles), que s'enfoquen en les línies d'innovació complementàries 5 i 6, és a dir, igualtat de gènere i sostenibilitat. A més, continuarem amb les activitats dedicades a la transferència entre diferents nivells educatius, amb la col·laboració de la AGPACV (Associació de Germanistes i Professors d’Alemany de la Comunitat Valenciana), sense ànim de lucre.
Objectius específic: afavorir la coordinació i l'intercanvi d'experiències didàctiques entre el professorat amb la finalitat de millorar els processos d'ensenyament-aprenentatge
1350
Degree in Catalan Studies
Degree in Preschool Education
Degree in Modern Languages and Literatures
Titulación LML. Maior: Alemán: (35709) Estudis de teatre i arts de l'espectacle en llengua alemanya.
Filologia Catalana
Assignatures: (35793) Literatura catalana Llengua Alemanya 1; (35026) Alemany per als Negocis II; (35712) Estudis de narrativa en llengua alemanya; (35679) Llengua alemanya, A i B) (70); (35682) Introducció als textos literaris en llengua alemanya; (35712) Estudis de narrativa en llengua alemanya; 35752 Llengua Alemanya 2; (35026) Alemany per als negocis II; (35730) Llengua Alemanya 1; (35786) Literatura alemanya (2a llengua); (35703) Comentari de textos literaris en llengua alemanya; (35753) Llengua Alemanya 3; (35715) Literatura alemanya i arts audiovisuals (25); (35718) Llengua alemanya per a fins específics ; (35674) Llengua alemanya 4; (35621) Traducció general inversa espanyol-català / alemany; (35706) Estudis de poesia en llengua alemanya.
De grau i de màster
- CALERO VALERA, ANA ROSA
- PDI-Titular d'Universitat
- ROCA RICART, RAFAEL
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
- Especialista Pau
- Secretari/a d' Institut Universitari