University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

MÒDUL 1. BENVINGUDA, PRESENTACIÓ I COHESIÓ DE GRUP

Dades i horari
  • Inauguració i Conferència d’apertura.
    • Ángeles Solanes Corella. Vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació.
    • José Javier Navarro Pérez. Director del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa.
    • Conferència: Formación docente: 47 segundos, luciérnagas y poemes. Manuel Cuadrado García.

 

  • Presentació i Escape Room Educatiu.
    • Carolina Cotillas Alandí. Técnica de Formació Permanent del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa.
    • Mª Jesús Perales Montolío, Inmaculada Chiva Sanchis, Purificación Sánchez, Delgado. Coordinadores de la mentorització.
    • José Soriano Vanaclocha.

 

25 gener 2024

10.00-11.30 h.

Aula Magna Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació.

 

12.00-14.00h.

Aula Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació.

MÒDUL 2.

EL PROCÉS D'ENSENYAMENT-APRENENTATGE: METODOLOGIES, TECNOLOGIES I AVALUACIÓ

Durada Professorat/Entitat Dades any 2024 i horari
  • Disseny i planificació de la docència.
4 h  Bernardino Salinas Fernández

2 febrer de 10.00 a 14.00 h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Millorar la docència universitària: innovació de la sessió expositiva i foment de la participació de l’estudiant.
8 h Francesc Imbernon Muñoz

 8 de febrer de 16.00 a 20.00h

i 9 de febrer de 9.30 a 13.30 h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Introducció a la metodologia Aprenentatge-Servei.
3 h Mª Luisa Ferrándiz Manglano

15 febrer de 15.30 a 18.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Introducció al mètode del cas.
4 h Ernesto de los Reyes López

16 febrer de 10.00 a 14.00h

Modalitat síncrona

  • Aprenentatge cooperatiu i Aprenentatge basat en projectes
6 h Carmen Lloret Catalá

22 febrer de 15.30 a 18.30h

23 de febrer de 11.00 a 14.00h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Gamificació de l’ensenyament. Escape room educatiu.
3 h José Soriano Vanaclocha

29 febrer de 15.30 a 18.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Inverteix les teus classes (flipped classroom). 
3 h José D. Badía Valiente

1 març de 10.00 a 13.00h 

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Coordinar el professorat i motivar l'estudiant: idees sobre dos reptes complicats
6 h  Rosendo Pou Amérigo

 7 març de 15.30 a 18.30h

i 14 de març de 15.30 a 18.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • La inclusió de l’estudiantat a l’aula universitària, docència i ajustos raonables.
3h Celeste Asensi Borrás

15 març de 10.00 a 13.00 hores.

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Eines TIC i serveis multimedia per al desenvolupament de la pràctica docent en la UVAula
8 h Javier Pereda

21 març de 15.30 19.30h i

22 març de 10.00 a 14.00h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Direcció eficaç de treballs acadèmics (TFG,TFM).
3h Miguel Ángel Jordán Enamorado

11 abril de 15.30 a 18.30 h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • L’avaluació dels aprenentatges a la universitat
6 h Mª Jesús Perales Montolío

12 abril de 10.00 a 13.00 i

18 abril de 15.30 a 18.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Disseny, desenvolupament i avaluació de l’acció tutorial.
4 h Ernesto de los Reyes López

19 abril de 10.00-14.00h

Modalitat síncrona

  • Elaboració del Projecte Docent i Investigador.
4 h José Cantó Doménech

25 abril de 15.30-19.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Tecnologia educativa (Moodle).
6 h

Isabel Díaz García i

Natividad Orellana López

26 abril de 10.00-13.00h i

2 maig de 15.30-18.30h

  • L’ús de la Intel·ligència artificial a l’aula universitària
4 h Evaristo Martínez Belchí

3 maig de 10.00-14.00h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Zoom per a professorat universitari.
4 h Lidia Márquez Baldo

9 maig de 15.30-19.30h.

Modalitat síncrona

  • ODS en la docència universitària
4 h Ana Alcaraz Lamana

10 maig de 10.00-14.00h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • La perspectiva de gènere a la docència.
4 h Mª José Barbé Villarubia

16 maig de 15.30-19.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Estratègies per al foment de l’emprenedoria a l’aula.
2 h Rafael García

17 maig de 9.30-11.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • La gestió de la innovació educativa a la UV.
2 h Pedro García Pilan

17 maig de 12.00-14.00h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

MÒDUL 3.

LA GESTIÓ D’EQUIPS D’INVESTIGACIÓ

Durada Professorat/Entitat Dades any 2023 i horari
  • Serveis en les biblioteques de suport a l’avaluació i publicació científica
2 h Beatriz Climent Piqueras

23 maig de 15.30-17.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Posicionament Natural en Buscadors - SEO (Search Engine Optimizacion)
2 h Josep Angel Gonzalbo Gómez

24 maig de 09.30-11.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Estratègies per a millorar la identitat digital en investigació
2 h 

José D. Badia Valiente

Rafael Ballesteros Garrido

24 maig de 12.00-14.00h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Preparació i presentació de projectes d’investigació en convocatòries competitives
3 h

José D. Badia Valiente

Rafael Ballesteros Garrido

30 maig de 15.30-18.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • El desenvolupament de l’impacte en els projectes d’investigació
3 h

José D. Badia Valiente

Rafael Ballesteros Garrido

31 maig de 10.00-13.00h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

  • Gestió dels drets de propietat intel·lectual i industrial, publicacions i patents
3 h

José D. Badia Valiente

Rafael Ballesteros Garrido

6 juny de 15.30-18.30h

Sessió presencial.
Aula 1.1. SFPIE (Tarongers)

MÒDUL 4.  

MENTORITZACIÓ: MILLORA DE LA PRÀCTICA DOCENT.

FORMACIÓ AL LLOC DE TREBALL.

Durada Dades de realització

Mòdul format per 40 hores, de les quals 38 seran de desenvolupament laboral en l’àmbit de la docència i 2 hores presencials per fer explicar com desenvolupar el mòdul i fer un seguiment. El SFPIE establirà un programa de mentorització en què s’especificaran requisits, obligacions i responsabilitats del treball a realitzar de manera conjunta.

        40 h

23 de febrer de 9.30 a 10.30 hores.

Sessió presencial. Aula SFPIE 

23 de maig de 18.00 a 19.00 hores.

Sessió presencial. Aula SFPIE