Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 11/07/2024 10:00 | 11/07/2024 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 16/07/2024 10:00 | 16/07/2024 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 18/07/2024 10:00 | 18/07/2024 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 22/07/2024 10:00 | 22/07/2024 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 25/07/2024 10:00 | 25/07/2024 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Frances Aloy, Javier
- Personal Fundacion General-
Restituto Vaño Monllor
Tècnic especialista en Accessibilitat Universal en UVdiscapacidad. Llicenciat en Psicologia. Doctor en Psicologia de la Salut.
• Comprendre les necessitats de les persones amb necessitats específiques.
• Aplicar les TIC com a eina d'integració.
• Conéixer els fonaments i requisits (WCAG 2.0) i (WCAG 2.1) de l'accessibilitat de documents electrònics.
• Crear i editar documents electrònics accessibles.
• Aplicar criteris d'accessibilitat en Microsoft Office.
• Aprendre a crear i editar documents PDF accessibles.
• Exportar documents entre formats.
• Avaluar l'accessibilitat de documents per mitjà d'eines automàtiques.
• Crear i editar documentació digital accessible.
• Crear i editar exàmens en format digital accessible.
• Crear i editar arxius de Power Point en format accessible.
• Ser capaç d'avaluar l'accessibilitat de documents electrònics utilitzant eines d'avaluació.
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
Realitzar les activitats proposades pel docent.
Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.