University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Accessibilitat digital en la docència: creació de Power Point, exàmens i materials accessibles.

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 15
Presential duration 15
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 11/07/2024
End date of the course 25/07/2024
Registration start date 28/02/2024
Registration end date 13/03/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 11/07/2024 10:00 11/07/2024 13:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 16/07/2024 10:00 16/07/2024 13:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 18/07/2024 10:00 18/07/2024 13:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 22/07/2024 10:00 22/07/2024 13:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
5 25/07/2024 10:00 25/07/2024 13:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

 

UV Faculty
  • Frances Aloy, Javier
  • Personal Fundacion General-
Ver ficha
Non-UV faculty

Restituto Vaño Monllor

Tècnic especialista en Accessibilitat Universal en UVdiscapacidad. Llicenciat en Psicologia. Doctor en Psicologia de la Salut.

Training objectives

•    Comprendre les necessitats de les persones amb necessitats específiques.
•    Aplicar les TIC com a eina d'integració.
•    Conéixer els fonaments i requisits (WCAG 2.0) i (WCAG 2.1) de l'accessibilitat de documents electrònics.
•    Crear i editar documents electrònics accessibles.
•    Aplicar criteris d'accessibilitat en Microsoft Office.
•    Aprendre a crear i editar documents PDF accessibles.
•    Exportar documents entre formats.
•    Avaluar l'accessibilitat de documents per mitjà d'eines automàtiques.
 

Competencies to be developed

•    Crear i editar documentació digital accessible.
•    Crear i editar exàmens en format digital accessible.
•    Crear i editar arxius de Power Point en format accessible.
•    Ser capaç d'avaluar l'accessibilitat de documents electrònics utilitzant eines d'avaluació.
 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
Realitzar les activitats proposades pel docent.
Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.

Inscription