Target
PDI
Method of impartition
Online asynchronous + Online synchronous
Language
Valencian
Total duration
42
Synchronous online duration
30
Asynchronous online duration
12
Program
Continuing education
Training modality
Course
Period
2nd semester
Academic course
2020-2021
Edition
02
Training plan year
2021
Start date of the course
03/05/2021
End date of the course
21/06/2021
Registration start date
24/02/2021
Registration end date
15/03/2021
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 03/05/2021 10:00 | 03/05/2021 15:00 | Online | |
2 | 10/05/2021 10:00 | 10/05/2021 13:00 | Online | |
3 | 17/05/2021 10:00 | 17/05/2021 13:00 | Online | |
4 | 24/05/2021 10:00 | 24/05/2021 13:00 | Online | |
5 | 31/05/2021 10:00 | 31/05/2021 13:00 | Online | |
6 | 07/06/2021 10:00 | 07/06/2021 13:00 | Online | |
7 | 11/06/2021 10:00 | 11/06/2021 14:00 | Online | |
8 | 14/06/2021 10:00 | 14/06/2021 13:00 | Online | |
9 | 21/06/2021 10:00 | 21/06/2021 13:00 | Online |
Non-UV faculty
David Martinez Rubio
Dr. en Psicologia per la UV i investigador del Grupo PROMOSAM (UV). Responsable de l´Àrea de Mindfulness i Compassió en Psicoforma. Instructor de Mindfulness pel Mindfulness Oxford Centre. Docent Universitari.
Organizing UV structure
Training objectives
- Ser més conscients dels nostres patrons de funcionament habitual (pensaments, emocions i accions) i les seues conseqüències.
- Afeblir patrons automàtics de resposta, fomentant l'aparició de respostes més adequades i eficaces. Aprenent a respondre en comptes d'actuar.
- Reconèixer hàbits poc saludables instaurats en la vida diària i canviar-los per patrons més saludables. Comprendre les causes del malestar psicològic mitjançant la pràctica de Mindfulness.
- Aprendre a relacionar-se amb les experiències internes i externes d'una manera més beneficiosa.
- Aprenentatge d'habilitats basades en Mindfulness que ajuden a una millor gestió emocional i cognitiva de l'ansietat i els baixos estats d'ànim.
- Desenvolupar l'habilitat d'estar en el present (manera ser vs. manera fer).
- Aprendre a no reaccionar a les sensacions corporals, pensaments i emocions desagradables, prevenint d'aquesta manera els cicles de retroalimentació negativa en forma d'espiral que es perpetuen a si mateixos.
- Aprendre a cuidar millor de nosaltres mateixos, per a viure de forma més saludable
- Establir una rutina de pràctica que facilita la generalització a la vida diària de l'aprés durant el programa.
Contents
- Ser més conscients dels nostres patrons de funcionament habitual (pensaments, emocions i accions) i les seues conseqüències.
- Afeblir patrons automàtics de resposta, fomentant l'aparició de respostes més adequades i eficaces. Aprenent a respondre en comptes d'actuar.
- Reconèixer hàbits poc saludables instaurats en la vida diària i canviar-los per patrons més saludables. Comprendre les causes del malestar psicològic mitjançant la pràctica de Mindfulness.
- Aprendre a relacionar-se amb les experiències internes i externes d'una manera més beneficiosa.
- Aprenentatge d'habilitats basades en Mindfulness que ajuden a una millor gestió emocional i cognitiva de l'ansietat i els baixos estats d'ànim.
- Desenvolupar l'habilitat d'estar en el present (manera ser vs. manera fer).
- Aprendre a no reaccionar a les sensacions corporals, pensaments i emocions desagradables, prevenint d'aquesta manera els cicles de retroalimentació negativa en forma d'espiral que es perpetuen a si mateixos.
- Aprendre a cuidar millor de nosaltres mateixos, per a viure de forma més saludable
- Establir una rutina de pràctica que facilita la generalització a la vida diària de l'aprés durant el programa.
Competencies to be developed
- Capacitat de tindre més consciencia de les pautes conductuals i patrons de pensaments habituals.
- Capacitat metacognitiva reguladora dels processos de concentració i atenció plena.
- Capacitat d´aprendre i posar en pràctica les habilitats basades en Mindfulness que ajuden a una millor gestió emocional i cognitiva de l'ansietat, preocupació, irritació i els baixos estats d'ànim.
- Eficàcia per a relacionar-se amb els esdeveniments externs de manera més adaptativa.
- Capacitat d´autoregulació.
- Capacitat de gestionar l’experiència interna de manera més beneficiosa (pensaments i emocions).
- Capacitat per a incloure l´habilitat de Mindfulness en les activitats diàries.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Registre de pràctiques i avaluació final pre post intervenció. Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.
Last modification
17/09/2021