Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 10/07/2023 09:00 | 10/07/2023 13:00 | Aula A7 IDOCAL Facultad de Psicología | |
2 | 11/07/2023 09:00 | 11/07/2023 13:00 | Aula A7 IDOCAL Facultad de Psicología | |
3 | 12/07/2023 09:00 | 12/07/2023 13:00 | Aula A7 IDOCAL Facultad de Psicología |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gonzalez Roma, Vicente
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
Els objectius del curs són:
- aprendre a escriure articles científics empírics d'una manera eficaç, considerant el que els revisors i editors de les revistes més exigents esperen trobar en ells,
- conèixer els factors a considerar en la selecció de la revista a la qual enviarem el nostre treball,
- conèixer com funciona el procés de revisió per parells, i
- aprendre a escriure cartes de resposta a les revisions rebudes.
Els continguts del curs són:
Per què és important?
Selecció de la revista
Recomanacions generals abans de començar a escriure
L'estil d'escriptura
La secció “*Introduction”
La secció “*Method”
La secció “*Results”
La secció “*Discussion”
Abans d'enviar l'article
El procés de revisió per parells
Respondre a les revisions
Després de publicar
Aspectes ètics
- Comunicació escrita: escriure articles científics seguint unes pautes que ajuden a produir treballs de qualitat.
- Comunicació escrita: escriure cartes de resposta a les revisions que siguin eficaces.
- Capacitat d'anàlisi: identificar l'estructura ‘oculta’ de la secció ‘*Introduction’.
- Presa de decisions: conèixer, obtenir, i analitzar la informació sobre les revistes per a prendre decisions adequades.
- Capacitat crítica: identificar els problemes de treballs amb deficiències.
Assistència a classe d'un mínim del 80% de les hores lectives
Realització dels exercicis que proposarà el professor al llarg del curs.