University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

AULA VIRTUAL: AGREGAR ACTIVITATS DE MOODLE II (ASSISTÈNCIA, FÒRUMS, CONSULTES, GLOSSARI, ENQUESTES, AUTOINSCRIPCIÓ GRUPS)

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 4
Presential duration 4
Program Own offer -SFPIE
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 21/02/2022
End date of the course 21/02/2022
Registration start date 15/12/2021
Registration end date 23/12/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 21/02/2022 10:00 21/02/2022 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

 

UV Faculty
  • Diaz Garcia, Maria Isabel
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Cap de Seccio-Servei
  • Cap Iniciatives del Sfpie
Ver ficha
Training objectives

Activitats d'Aula virtual II:

  •  Configurar les consultes.
  •  Configurar el fòrum.
  •  Configurar l'assistència.
  •  Configurar el glossari. 
  •  Configurar l'autoinscripció de grups.
  •  Configurar les enquestes.
     
Competencies to be developed

Els participant seran capaços d'agregar activitats que ofereix l'Aula Virtual com les consultes, els fòrums,els glossaris, les *encuentas, l'assistència, etc. participant aquestes com a facilitadores de l'aprenentatge dels estudiants.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregats per el/la tutor/a o professor/a.

Inscription