Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 23/09/2024 15:00 | 23/09/2024 18:00 | Aula PB SFPIE | |
2 | 30/09/2024 15:00 | 30/09/2024 18:00 | Aula PB SFPIE | |
3 | 07/10/2024 15:00 | 07/10/2024 18:00 | Aula PB SFPIE | |
4 | 14/10/2024 15:00 | 14/10/2024 18:00 | Aula PB SFPIE |
Mercedes Marqués Andrés
Professora Titular d’Universitat. Dep. d'Enginyeria i Ciència dels Computadors - Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial. Universitat Jaume I.
• Dissenyar la docència per a la classe invertida mitjançant activitats d'aprenentatge no presencials (prèvies a la classe) i presencials (per fer a classe) alineades amb els resultats d'aprenentatge.
• Conèixer metodologies actives per fer el disseny de les sessions de classe presencials (al campus, híbrides o en línia).
• Conéixer estratègies d'avaluació formativa per a integrar-les en el disseny de la docència de la classe invertida
1. Alineació constructiva.
2. Classe invertida: avantatges, estructura i guia de disseny.
3. Metodologies actives per a l’aula: peer instruction, aprenentatge cooperatiu i eines per a la participació.
4. Estratègies d’avaluació formativa: autoavaluació, coavaluació i elaboració d’instruments (llistes de control i rúbriques).
- Competència Metodològica: Aplicar estratègies metodològiques d'aprenentatge i d'avaluació adequades a les necessitats de l'estudiantat, de manera que siguen coherents amb els objectius i els processos d'avaluació.
- Competència d'Innovació: Crear i aplicar nous coneixements, perspectives, metodologies i recursos en les diferents dimensions de l'activitat docent, orientats a la millora de la qualitat del procés d'ensenyament-aprenentatge.
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
- Assistència almenys del 85% de les sessions.
Elaboració i lliurament de dos informes de disseny d'una classe.