University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

COM ESCRIURE UNA SOL·LICITUD MSCA-PF COMPETITIVA

Target PDI, PIF
Method of impartition Online asynchronous + Presential
Language English
Total duration 15
Presential duration 12
Asynchronous online duration 3
Program Call 'Training and research'
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 26/05/2025
End date of the course 05/06/2025
Registration start date 07/04/2025
Registration end date 29/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 26/05/2025 10:00 26/05/2025 13:00 AULA F2.4 FAC.QUIMICA Faculty of Chemistry
2 29/05/2025 10:00 29/05/2025 13:00 AULA F2.4 FAC.QUIMICA Faculty of Chemistry
3 02/06/2025 10:00 02/06/2025 13:00 AULA F2.4 FAC.QUIMICA Faculty of Chemistry
4 05/06/2025 10:00 05/06/2025 13:00 AULA F1.4 FAC.QUIMICA
Professional profile of the recipients
Dirigit a: Estudiants de doctorat i postdoctorats en fase final interessats a aplicar-se al pla MSCA-PF. També pot ser útil per a estudiants de doctorat en fase inicial que vulguin conèixer el procediment de sol·licitud i com desenvolupar un programa de recerca.
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Segarra Marti, Javier
  • PI-Invest Cont Ramon y Cajal
Ver ficha
  • Perez Guaita, David
  • PI-Invest Cont Ramon y Cajal
Ver ficha
Training objectives

Objectius d'aprenentatge específics:
the Revisar les característiques generals de l'aplicació MSCA-PF.
and Assimilar i assajar la redacció de les diferents parts d'una proposta MSCA-PF.
To Per exposar de manera clara i concisa els teus objectius.
To Adquirir experiència pràctica redactant una proposta de finançament.
the Conèixer els diferents aspectes que fan que una proposta tingui èxit

Contents

Continguts:
the Unitat 1: Introducció al programa MSCA-PF. Parts d'una proposta MSCA-PF.
. Unitat 2: Excel·lència I: Defineix els teus objectius i metes. Emmarcant l'estat de la tècnica.
Unitat 3: Excel·lència II: Metodologia; quant és suficient. Ciència oberta i aspectes multidisciplinaris. Seleccionant l'amfitrió òptim i construint sinergies.
. Tema 4: Impacte: Enquadrament de la seva estratègia de difusió. Claus per a l'impacte.
. Unitat 5: Implementació: Consells per a la programació de les activitats proposades. Definició de riscos i estratègies de contingència adequades.
Tema 6: Visió general: Què fa que una proposta tingui èxit? Sessió de pluja d'idees

Competencies to be developed

Sessions asíncrones: Es realitzaran tres sessions asíncrones d'1 hora, permetent als assistents realitzar activitats relacionades amb seccions de les seves propostes hipotètiques. Aquestes sessions estan dissenyades per proporcionar tant temps com un espai reflexiu per desenvolupar les seves idees.

Al final del curs s'espera que els estudiants siguin capaços de:
understand comprendre el propòsit i els objectius del programa de finançament MSCA-PF.
the presentar una sol·licitud al portal Tenders and Funders de la Comissió Europea.
the identificar i pensar a través dels punts clau a abordar abans de començar a escriure una aplicació.
a redactar una aplicació MSCA-PF competitiva.
the donar forma a la narrativa de la proposta per aprofitar al màxim els seus punts forts específics.
to Aprendre a avaluar i proporcionar retroalimentació als altres sobre les sol·licituds de finançament

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Per aprovar l'assignatura, l'alumnat ha de completar i pujar el 100% de les tasques sol·licitades al llarg del curs i ha de complir el percentatge d'assistència presencial del 85%

Inscription