Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

COM ESCRIURE UNA SOL·LICITUD MSCA-PF COMPETITIVA

Destinataris PDI, PIF
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + Presencial
Llengua Anglès
Durada total 15
Durada presencial 12
Durada en línia asíncrona 3
Programa Convocatòria 'Docència i investigació'
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 26/05/2025
Data de finalització del curs 05/06/2025
Data d'inici d'inscripció 07/04/2025
Data de finalització d'inscripció 29/04/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 26/05/2025 10:00 26/05/2025 13:00 AULA F2.4 FAC.QUIMICA Facultat de Química
2 29/05/2025 10:00 29/05/2025 13:00 AULA F2.4 FAC.QUIMICA Facultat de Química
3 02/06/2025 10:00 02/06/2025 13:00 AULA F2.4 FAC.QUIMICA Facultat de Química
4 05/06/2025 10:00 05/06/2025 13:00 AULA F1.4 FAC.QUIMICA
Perfil professional destinataris
Dirigit a: Estudiants de doctorat i postdoctorats en fase final interessats a aplicar-se al pla MSCA-PF. També pot ser útil per a estudiants de doctorat en fase inicial que vulguin conèixer el procediment de sol·licitud i com desenvolupar un programa de recerca.
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat UV
  • Segarra Marti, Javier
  • PI-Invest Cont Ramon y Cajal
Ver ficha
  • Perez Guaita, David
  • PI-Invest Cont Ramon y Cajal
Ver ficha
Objectius formatius

Objectius d'aprenentatge específics:
the Revisar les característiques generals de l'aplicació MSCA-PF.
and Assimilar i assajar la redacció de les diferents parts d'una proposta MSCA-PF.
To Per exposar de manera clara i concisa els teus objectius.
To Adquirir experiència pràctica redactant una proposta de finançament.
the Conèixer els diferents aspectes que fan que una proposta tingui èxit

Continguts

Continguts:
the Unitat 1: Introducció al programa MSCA-PF. Parts d'una proposta MSCA-PF.
. Unitat 2: Excel·lència I: Defineix els teus objectius i metes. Emmarcant l'estat de la tècnica.
Unitat 3: Excel·lència II: Metodologia; quant és suficient. Ciència oberta i aspectes multidisciplinaris. Seleccionant l'amfitrió òptim i construint sinergies.
. Tema 4: Impacte: Enquadrament de la seva estratègia de difusió. Claus per a l'impacte.
. Unitat 5: Implementació: Consells per a la programació de les activitats proposades. Definició de riscos i estratègies de contingència adequades.
Tema 6: Visió general: Què fa que una proposta tingui èxit? Sessió de pluja d'idees

Competències que es desenvoluparan

Sessions asíncrones: Es realitzaran tres sessions asíncrones d'1 hora, permetent als assistents realitzar activitats relacionades amb seccions de les seves propostes hipotètiques. Aquestes sessions estan dissenyades per proporcionar tant temps com un espai reflexiu per desenvolupar les seves idees.

Al final del curs s'espera que els estudiants siguin capaços de:
understand comprendre el propòsit i els objectius del programa de finançament MSCA-PF.
the presentar una sol·licitud al portal Tenders and Funders de la Comissió Europea.
the identificar i pensar a través dels punts clau a abordar abans de començar a escriure una aplicació.
a redactar una aplicació MSCA-PF competitiva.
the donar forma a la narrativa de la proposta per aprofitar al màxim els seus punts forts específics.
to Aprendre a avaluar i proporcionar retroalimentació als altres sobre les sol·licituds de finançament

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per aprovar l'assignatura, l'alumnat ha de completar i pujar el 100% de les tasques sol·licitades al llarg del curs i ha de complir el percentatge d'assistència presencial del 85%

Inscripció