University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Com “muntar” una classe motivadora

Target PDI
Method of impartition Online asynchronous + Online synchronous
Language Spanish
Total duration 12
Synchronous online duration 4
Asynchronous online duration 8
Program Continuing education
Training modality Course
Period 1st semester
Academic course 2020-2021
Edition 01
Training plan year 2021
Start date of the course 27/01/2021
End date of the course 03/02/2021
Registration start date 24/02/2021
Registration end date 15/03/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 27/01/2021 15:30 27/01/2021 17:30 Online
2 03/02/2021 15:30 03/02/2021 17:30 Online
Professional profile of the recipients
PDI de la Universitat de València
Non-UV faculty

Pilar A. Cáceres González

Técnica del Instituto de Ciencias de la Educación. Universidad Politécnica de Valencia.

Beatriz Serra Carbonell

Técnica del Instituto de Ciencias de la Educación. Universidad Politécnica de Valencia.

Training objectives

El fet d’aconseguir que els participants d’una acció formativa se senten satisfets per haver-la realitzada i que no la consideren una “pèrdua de temps” ha sigut sempre un dels objectius de tot docent. No obstant això, assolir això no és tan senzill. Quina és la clau? Com podem fer-ho? Al llarg d’aquest curs analitzarem diferents aspectes que hem de considerar a l’hora de dissenyar els nostres cursos/assignatures.

 

 

 

 

 

Contents

El curs s’ha organitzat en 4 unitats que es desenvolupen en línia, en la plataforma educativa.

  • Introducció al tema.
  • Factors motivacionals que influeixen en l’aprenentatge.
  • Planificació d’accions formatives.
  • Recursos per a dinamitzar les classes.
Competencies to be developed

Després de la lectura comprensiva dels diferents documents de què consta el curs, del visionament dels vídeos oferits i de les activitats proposades en cada unitat, confiem que aconseguisques:

  • Planificar accions formatives motivadores seguint el model d’alineament constructiu.
  • Seleccionar metodologies d’ensenyament i dissenyar activitats d’aprenentatge en funció dels resultats definits.
  • Incorporar els recursos tecnològics més adequats d’acord amb la finalitat perseguida.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la superació de les proves d'avaluació fixades.

Last modification 22/09/2021