Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 06/10/2023 09:00 | 06/10/2023 11:00 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 27/10/2023 09:00 | 27/10/2023 11:00 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 03/11/2023 09:00 | 03/11/2023 11:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 08/11/2023 09:00 | 08/11/2023 11:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 15/11/2023 09:00 | 15/11/2023 11:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
6 | 17/11/2023 09:00 | 17/11/2023 11:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gonzalbo Gomez, Josep Angel
- PAS-E.T.S. Informacio
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Aquest curs té com a objectiu procurar una aproximació inicial al SEU de manera que permeta als participants planificar i optimitzar la comunicació en la seua estructura UV per a millorar el seu posicionament i incrementar la seua autoritat en l'entorn en línia.
1. Digital report
1.1. Essencial digital headlines
1.2. Overview of internet use
1.3. Overview of mitjà social use
2. Google
2.1. Tipus de cercadors
2.2. Com funciona la cerca de Google
2.3. L'algorisme
2.4. Factors clau que determinen quins resultats es mostren quan fem una consulta
2.5. Google EEAT: Experiència, Coneixement, Autoritat i confiança SEO off page
3. SERPs (Search Engine Result Pages)
3.1. SERPs o pàgines de resultats del cercador: què són i com funcionen?
3.2. Per què les SERP són importants per al SEU
3.3. Funcionalitats SERP
4. SEU Tècnic
4.1. Què és el SEU Tècnic?
4.2. Google Search Console (GSC)
5. SEU de continguts
5.1. Què és el SEU de continguts?
5.2. SEU Content vs SEU Tècnic
5.3. SEU Content: SEU on page + SEU off page
5.4. Tàctiques SEU on page
5.5. Tàctiques SEU off page
• Comprendre les variables implicades en el posicionament natural en cercadors d'un lloc web corporatiu UV
• Aplicar millores en el lloc web corporatiu UV que possibiliten una millora del posicionament
• Desenvolupar estratègies en diferents canals de comunicació que possibiliten una millora del posicionament
• Conéixer eines d'auditoria i benchmarking SEU
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
Aula 1.1 SFPIE sol·licitant a tots els participants que s'assistisquen amb els seus propis dispositius portàtils