Target
PDI
Method of impartition
Online synchronous
Language
Spanish
Total duration
16
Synchronous online duration
16
Program
Continuing education
Training modality
Course
Period
1st semester
Academic course
2021-2022
Edition
01
Training plan year
2021
Start date of the course
09/11/2021
End date of the course
30/11/2021
Registration start date
24/02/2021
Registration end date
15/03/2021
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 09/11/2021 15:00 | 09/11/2021 19:00 | Online | |
2 | 16/11/2021 15:00 | 16/11/2021 19:00 | Online | |
3 | 23/11/2021 15:00 | 23/11/2021 19:00 | Online | |
4 | 30/11/2021 15:00 | 30/11/2021 19:00 | Online |
UV Faculty
- Badia Valiente, Jose David
- PDI-Titular d'Universitat
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciativa Per a Sostenibilitat
- Ballesteros Garrido, Rafael
- PDI-Titular d'Universitat
- Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
Organizing UV structure
Training objectives
- Orientar el disseny dels projectes d'investigació sobre la base d'una anàlisi de l'impacte potencial dels seus resultats.
- Estructurar els projectes d'investigació orientats cap a la factibilitat.
Contents
Els tallers s’articulen en base als continguts següents:
- Marc lògic d'un projecte d'investigació. Criteris i indicadors d'excel·lència, factibilitat i impacte d'un projecte d'investigació.
- Programació i recursos. Elegibilitat de tasques i costos. Riscos i contingències. Coordinació. Difusió.
- Els requisits d'impacte en les convocatòries de projectes d'investigació. Impacte social, econòmic i mediambiental. Impacte científic-tecnològic. Replicabilitat, transferibilitat, transnacionalitat. Abast i projecció. Mesurament i indicadors. Tècniques i recursos.
- Procés jurídic administratiu per a demanar un projecte d'investigació.
- Protecció, explotació i comunicació de resultats de projectes d'I+D+i. Recursos de visibilitat acadèmica.
- Taller transversal de preparació d'un projecte d'investigació multidisciplinària.
Competencies to be developed
Disseny de projectes d’ R+D+i.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Participació activa en les sessions. Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora, o pel tutor o professor.
Last modification
22/09/2021