Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 15/06/2022 15:00 | 15/06/2022 17:00 | Online | |
2 | 22/06/2022 15:00 | 22/06/2022 17:00 | Online | |
3 | 29/06/2022 15:00 | 29/06/2022 17:00 | Online | |
4 | 06/07/2022 15:00 | 06/07/2022 17:00 | Online | |
5 | 13/07/2022 15:00 | 13/07/2022 17:00 | Online |
- Pla Castells, Marta
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Director/a Titulacio Master Oficial
• Introduir les diferents eines de Microsoft365 i que serveixen per a fer costat als professors i estudiants que tenen el repte d'aprendre en un entorn cada vegada més col·laboratiu i mòbil
• La principal eina que es gastarà de Microsoft Teams. Una plataforma que crea un centre digital ideal perquè els professors imparteixin instrucció, milloren l'aprenentatge i interactuen en un espai en línia ric i atractiu
• Els participants del curs participaran en una sèrie d'activitats d'aprenentatge immersiu que crearan una sòlida comprensió de com utilitzar els equips Microsoft per a millorar la instrucció i satisfer les necessitats d'aprenentatge dels seus estudiants
• Comprendre com crear un equip de classe de Microsoft en Office 365 emprant Microsoft Teams. Duplicació dels grups de Moodle i creació de nous grups per a tasques de recerca. Programació de tutories i reunions
• Iniciació a la pissarra digital Microsoft Whiteboard i el seu ús com eina de presentació i treball cooperatiu
• Iniciació al bloc de notes Microsoft OneNote Utilització en distribució de tasques i supervisió de treball de l'alumnat
• Iniciació a la plataforma Microsoft Stream i la utilització de vídeos a classe
• Iniciació en Microsoft Forms. Creació de formularis i enquestes
• Establir objectius d'aprenentatge professional per a explorar i aplicar els enfocaments pedagògics que la tecnologia fa possibles i reflexionar sobre la seva eficàcia.
• Identificació, exploració, avaluació, curació i adopció de nous recursos i instruments digitals per a l'aprenentatge.
• Crear experiències perquè els estudiants facin contribucions positives i socialment responsables i exhibeixin un comportament empàtic en línia que construeixi relacions i comunitat.
• Utilitzar la tecnologia per a crear, adaptar i personalitzar experiències d'aprenentatge que fomenten l'aprenentatge independent i s'adapten a les diferències i necessitats dels alumnes.
Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
• Realització de les tasques intermèdies que es lliuraran i seran corregides. Realitzar les dues tasques d'avaluació