Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 21/06/2022 10:00 | 21/06/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 24/06/2022 10:00 | 24/06/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 28/06/2022 10:00 | 28/06/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 01/07/2022 10:00 | 01/07/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 05/07/2022 10:00 | 05/07/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
6 | 07/07/2022 10:00 | 07/07/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
7 | 12/07/2022 10:00 | 12/07/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
8 | 14/07/2022 10:00 | 14/07/2022 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
- Rosell Clari, Vicente Jose
- PDI-Titular d'Universitat
- Responsables de Gestio Academica
- Coordinador/a Titulacio de Grau
- Puig Herreros, Clara
- PDI-Associat/Da Universitari/A
• Millorar el coneixement sobre la producció de la veu. Anatomia i fisiologia vocal.
• Conèixer les patologies més comuns en els docents i les característiques més rellevants de la veu normal i patològica.
• Reconèixer els mals hàbits vocals.
• Conèixer com millorar la pròpia veu. Higiene vocal i exercicis de rehabilitació - millora.
• Conèixer noves tecnologies que ens ajuden a controlar la nostra veu
- Anatomia i fisiologia de la producció de la veu i la parla.
- Patologia de la veu més comú en els docents i mals hàbits fono-articuladors. Conceptes de mal ús i abús vocal.
- Postura, respiració, producció vocal i impostació de la veu.
- Principals característiques de la veu i la seua producció: duració, to, intensitat i timbre.
- Coneixement del propi ús vocal. Avaluació de la veu i propostes personalitzades de millora.
- Programa de higiene vocal i la seva repercussió en la producció de la veu.
- Exercicis per a millorar: la postura, el tipus respiratori, la coordinació fono-respiratòria, la relaxació de l’aparell fono-articulador, la impostació vocal, la producció del to òptim, la intensitat i ús de la veu en situacions quotidianes (conversa i classe).
- Exercicis pràctics enfocats des de la perspectiva fisiològica de la rehabilitació vocal per poder generalitzar els aprenentatges en la vida diària.
- Conèixer com es produeix la veu, identificar el mal ús i/o l’abús vocal i com millorar-ho.
- Conèixer els errors més comuns que fem els docents i com controlar-los. Veu parlada i projecció vocal. L’ús del micròfon a l’aula.
- Conèixer exercicis adequats per millorar la postura, la respiració, la coordinació fono-respiratòria, la relaxació de l’aparell fono-articulador i la impostació de la veu, entre altres.
- Millorar l’ús de la pròpia veu i de les seves característiques, tant en conversa com en l’aula.
- Conèixer algunes APPs i programes informàtics que ens poden ajudar a millorar la nostra veu.
- Exercicis pràctics per poder realitzar durant el dia a dia i així, generalitzar el seu aprenentatge.
El procediment d'avaluació de l'activitat consistirà en la realització d'un senzill qüestionari de tipus test al finalizar el curs i una xicoteta exposició individual per observar l’aplicació de l’aprenentatge vocal adquirit durant el curs
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a