Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 01/02/2021 10:00 | 01/02/2021 13:00 | ||
2 | 03/02/2021 10:00 | 03/02/2021 13:00 |
Juan Miguel Ribera Puchades
Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l’àrea de Didàctica de la Matemàtica del Departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja. Investigador sobre l’ús de vídeos per a la docència.
L’objectiu principal del curs és facilitar als docents de diferents estratègies per a la docència virtual.
Des de les recomanacions per a l’adaptació de materials per a la docència en línia fins a la presentació d’eines complementàries per a la docència, es presenten alternatives a la docència en format no presencial.
Així mateix, es presenten diferents metodologies docents que permeten la creació d’activitats formatives amb diferents enfocaments, com ara la ludificació.
L’objectiu principal del curs és facilitar als docents de diferents estratègies per a la docència virtual.
Des de les recomanacions per a l’adaptació de materials per a la docència en línia fins a la presentació d’eines complementàries per a la docència, es presenten alternatives a la docència en format no presencial.
Així mateix, es presenten diferents metodologies docents que permeten la creació d’activitats formatives amb diferents enfocaments, com ara la ludificació.
- Identificar les diferències entre la docència presencial a l’aula i la docència en línia.
- Presentar diferents idees i recomanacions per a l’adaptació dels materials formatius a la docència en línia.
- Dissenyar activitats formatives mitjançant l’ús d’eines digitals educatives que complementen la docència en línia.
- Conèixer alternatives metodològiques en línia per a la formació universitària.
S’avaluarà la participació activa en el taller mitjançant la creació d’exemples concrets d’activitats formatives que puguen ser aplicades en la seua docència.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.