University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Eines per transformar la meua classe presencial en la meua classe en línia amb Blackboard

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 6
Synchronous online duration 6
Program Continuing education
Training modality Course
Period 2nd semester
Academic course 2020-2021
Edition 01
Training plan year 2021
Start date of the course 01/02/2021
End date of the course 03/02/2021
Registration start date 16/12/2020
Registration end date 21/12/2020
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 01/02/2021 10:00 01/02/2021 13:00
2 03/02/2021 10:00 03/02/2021 13:00
Professional profile of the recipients
PDI de la Universitat de València interessat a introduir metodologies docents variades per a la docència semipresencial/en línia.
Non-UV faculty

Juan Miguel Ribera Puchades

Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l’àrea de Didàctica de la Matemàtica del Departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja. Investigador sobre l’ús de vídeos per a la docència.

Training objectives

L’objectiu principal del curs és facilitar als docents de diferents estratègies per a la docència virtual.


Des de les recomanacions per a l’adaptació de materials per a la docència en línia fins a la presentació d’eines complementàries per a la docència, es presenten alternatives a la docència en format no presencial.

Així mateix, es presenten diferents metodologies docents que permeten la creació d’activitats formatives amb diferents enfocaments, com ara la ludificació.

Contents

L’objectiu principal del curs és facilitar als docents de diferents estratègies per a la docència virtual.


Des de les recomanacions per a l’adaptació de materials per a la docència en línia fins a la presentació d’eines complementàries per a la docència, es presenten alternatives a la docència en format no presencial.

Així mateix, es presenten diferents metodologies docents que permeten la creació d’activitats formatives amb diferents enfocaments, com ara la ludificació.

Competencies to be developed
  • Identificar les diferències entre la docència presencial a l’aula i la docència en línia.
  • Presentar diferents idees i recomanacions per a l’adaptació dels materials formatius a la docència en línia.
  • Dissenyar activitats formatives mitjançant l’ús d’eines digitals educatives que complementen la docència en línia.
  • Conèixer alternatives metodològiques en línia per a la formació universitària.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

S’avaluarà la participació activa en el taller mitjançant la creació d’exemples concrets d’activitats formatives que puguen ser aplicades en la seua docència.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Last modification 22/09/2021