University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Eines per transformar la meua classe presencial en la meua classe en línia amb Blackboard

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 6
Synchronous online duration 6
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 30/05/2022
End date of the course 01/06/2022
Registration start date 16/02/2022
Registration end date 07/03/2022
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 30/05/2022 10:00 30/05/2022 13:00 Online
2 01/06/2022 10:00 01/06/2022 13:00 Online
Professional profile of the recipients
PDI de la Universitat de València interessat a introduir metodologies docents variades per a la docència semipresencial/en línia.
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Non-UV faculty

Juan Miguel Ribera Puchades

Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l'àrea de didàctica de la matemàtica del departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja. Investigador en l'ús de vídeos per a la docència.

Training objectives

L’objectiu principal del curs és facilitar als docents de diferents estratègies per a la docència virtual. Des de les recomanacions per a l’adaptació de materials per a la docència en línia fins a la presentació d’eines complementàries per a la docència, es presenten alternatives a la docència en format no presencial.

Així mateix, es presenten diferents metodologies docents que permeten la creació d’activitats formatives amb diferents enfocaments, com ara la ludificació.

Competencies to be developed
  • Identificar les diferències entre la docència presencial a l’aula i la docència en línia.
  • Presentar diferents idees i recomanacions per a l’adaptació dels materials formatius a la docència en línia.
  • Dissenyar activitats formatives mitjançant l’ús d’eines digitals educatives que complementen la docència en línia.
  • Conèixer alternatives metodològiques en línia per a la formació universitària.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

S’avaluarà la participació activa en el taller mitjançant la creació d’exemples concrets d’activitats formatives que puguen ser aplicades en la seua docència.

Visualització del 100% dels continguts i superació de les proves d'avaluació fixades.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora, o pel tutor o professor

Inscription