Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 30/05/2022 10:00 | 30/05/2022 13:00 | Online | |
2 | 01/06/2022 10:00 | 01/06/2022 13:00 | Online |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Juan Miguel Ribera Puchades
Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l'àrea de didàctica de la matemàtica del departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja. Investigador en l'ús de vídeos per a la docència.
L’objectiu principal del curs és facilitar als docents de diferents estratègies per a la docència virtual. Des de les recomanacions per a l’adaptació de materials per a la docència en línia fins a la presentació d’eines complementàries per a la docència, es presenten alternatives a la docència en format no presencial.
Així mateix, es presenten diferents metodologies docents que permeten la creació d’activitats formatives amb diferents enfocaments, com ara la ludificació.
- Identificar les diferències entre la docència presencial a l’aula i la docència en línia.
- Presentar diferents idees i recomanacions per a l’adaptació dels materials formatius a la docència en línia.
- Dissenyar activitats formatives mitjançant l’ús d’eines digitals educatives que complementen la docència en línia.
- Conèixer alternatives metodològiques en línia per a la formació universitària.
S’avaluarà la participació activa en el taller mitjançant la creació d’exemples concrets d’activitats formatives que puguen ser aplicades en la seua docència.
Visualització del 100% dels continguts i superació de les proves d'avaluació fixades.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora, o pel tutor o professor