Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 31/05/2024 00:00 | 31/05/2024 00:00 | Online | |
2 | 05/06/2024 09:30 | 05/06/2024 12:30 | Online | |
3 | 07/06/2024 00:00 | 07/06/2024 00:00 | Online |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gallent Torres, Cinta
- PDI-Ajudant Doctor/A
Rubén Comas-Forgas
Doctor europeu en Ciències de l’Educació per la Universitat de les Illes Balears (UIB). Actualment és professor del Departament de Pedagogia Aplicada i Psicopedagogia a la UIB. Ha estat investigador visitant en diversos centres internacionals (University of East Anglia, Liverpool John Moores University, Panteion University of Social and Political Sciences i Stockholm University) i compta amb dos sexennis de recerca (2007-2012 i 2013-2018).
Centra la seua recerca en l’àmbit de la integritat acadèmica i la documentació i la comunicació científica. Entre els seus projectes de recerca competitiva més recents, en els què actua com a IP, destaquen: (i) “Integridad académica en la formación inicial del profesorado” (ref. PID2022-141031NB-I00) (2023-2027)
- Descriure i analitzar les males pràctiques en l’organització de congressos científics i en els processos editorials de les revistes predadores que demostren un comportament desviat o no estàndard amb la intenció de contribuir a la seua detecció per part dels científics.
- Identificar i descriure les seues característiques i estratègies de captació de “clients”.
- Descriure i analitzar les conseqüències que es deriven de participar en aquests esdeveniments científics i publicar manuscrits en aquestes revistes.
- Reflexionar sobre les circumstàncies que han transformat el món de la publicació acadèmica i científica. La conjunció de la Ciència Oberta (Open Access) i el fenomen de publish or perish en l’àmbit acadèmic.
- Augmentar la sensibilització cap a la identificació de conductes qüestionables en l’àmbit de la comunicació i publicació científica.
- Conscienciar el professorat de la importància de respectar el valor de la integritat en les publicacions.
Es valorarà l’assistència, la visualització dels continguts en línia, la participació activa durant la sessió síncrona i la realització de la tasca final.