University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

El que em va llevar i vaig aprendre de la DANA:gestió de l'experiència

Target PAS, PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 18
Presential duration 18
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 03/02/2025
End date of the course 19/02/2025
Registration start date 14/01/2025
Registration end date 20/01/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 03/02/2025 11:00 03/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
2 05/02/2025 11:00 05/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
3 10/02/2025 11:00 10/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
4 12/02/2025 11:00 12/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
5 17/02/2025 11:00 17/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
6 19/02/2025 11:00 19/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Non-UV faculty

Francisco Vicente Cuenca Anchel

Psicòleg per la Universitat de València (2001).

Professor del Departament de Psciologia Social UV (2010-2024).

Psicoterapeuta (INSTITUT TERAPIA GESTALT).

Co·laborador Fundació ADSIS (1999-2024).

Docent en diferents cursos en organitzacions privades i UV.

 

Training objectives

 TRASTORN PER ESTRES POSTTRAUMÀTIC. 
 ANSIETAT I DEPRESSIÓ
 CONSEQÜÈNCIES DE LES CATÀSTROFES NATURALS
    EXEMPLES D'ALTRES PAÏSOS
    NIVELLS DE SUÏCIDI, ADDICCIONS, DEPRESSIÓ, ETC.
 PSICOLOGIA COMUNITÀRIA:
    GRUPS DE SUPORT
    L'AJUDA ESTÀ ON UN LA TROBA
    IDENTITAT SOCIAL
    IDENTITAT INDIVIDUAL
RESILIÈNCIA
 GESTIÓ EMOCIONAL
    ESCOLTA ACTIVA
    DOL
    APRENENTATGE,CREIXEMENT PERSONAL, RELACIONAL, COMUNITARI
    CULPA...RESPONSABILITAT
 PSICOTERÀPIA

Competencies to be developed

Que l'alumnat es familiaritze amb els conceptes sobre el desenrotllament de l'Estrés Posttraumàtic, ansietat i depressió i de la seua prevenció i tractament amb professionals. 
Que l'alumnat siga capaç d'identificar la utilitat del suport social i comunitari. 
Què l'alumnat identifique els valors, mitjans i maneres de l'ajuda mútua i comunitària.
Que l'alumnat siga capaç d'identificar els valors, mètodes i singularitats de la seua pròpia resilencia. 
Que l'alumnat siga capaç d'identificar els processos de gestió emocional després d'una catàstrofe, i particularment després de la DANA. 


 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.Descripció per escrit dels conceptes i mètodes apresos després del curs-taller

Inscription