Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 03/02/2025 11:00 | 03/02/2025 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 05/02/2025 11:00 | 05/02/2025 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
3 | 10/02/2025 11:00 | 10/02/2025 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
4 | 12/02/2025 11:00 | 12/02/2025 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
5 | 17/02/2025 11:00 | 17/02/2025 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
6 | 19/02/2025 11:00 | 19/02/2025 14:00 | Aula 2.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Francisco Vicente Cuenca Anchel
Psicòleg per la Universitat de València (2001).
Professor del Departament de Psciologia Social UV (2010-2024).
Psicoterapeuta (INSTITUT TERAPIA GESTALT).
Co·laborador Fundació ADSIS (1999-2024).
Docent en diferents cursos en organitzacions privades i UV.
TRASTORN PER ESTRES POSTTRAUMÀTIC.
ANSIETAT I DEPRESSIÓ
CONSEQÜÈNCIES DE LES CATÀSTROFES NATURALS
EXEMPLES D'ALTRES PAÏSOS
NIVELLS DE SUÏCIDI, ADDICCIONS, DEPRESSIÓ, ETC.
PSICOLOGIA COMUNITÀRIA:
GRUPS DE SUPORT
L'AJUDA ESTÀ ON UN LA TROBA
IDENTITAT SOCIAL
IDENTITAT INDIVIDUAL
RESILIÈNCIA
GESTIÓ EMOCIONAL
ESCOLTA ACTIVA
DOL
APRENENTATGE,CREIXEMENT PERSONAL, RELACIONAL, COMUNITARI
CULPA...RESPONSABILITAT
PSICOTERÀPIA
Que l'alumnat es familiaritze amb els conceptes sobre el desenrotllament de l'Estrés Posttraumàtic, ansietat i depressió i de la seua prevenció i tractament amb professionals.
Que l'alumnat siga capaç d'identificar la utilitat del suport social i comunitari.
Què l'alumnat identifique els valors, mitjans i maneres de l'ajuda mútua i comunitària.
Que l'alumnat siga capaç d'identificar els valors, mètodes i singularitats de la seua pròpia resilencia.
Que l'alumnat siga capaç d'identificar els processos de gestió emocional després d'una catàstrofe, i particularment després de la DANA.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.Descripció per escrit dels conceptes i mètodes apresos després del curs-taller