Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

El que em va llevar i vaig aprendre de la DANA:gestió de l'experiència

Destinataris PAS, PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 18
Durada presencial 18
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 03/02/2025
Data de finalització del curs 19/02/2025
Data d'inici d'inscripció 14/01/2025
Data de finalització d'inscripció 20/01/2025
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 03/02/2025 11:00 03/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
2 05/02/2025 11:00 05/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
3 10/02/2025 11:00 10/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
4 12/02/2025 11:00 12/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
5 17/02/2025 11:00 17/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
6 19/02/2025 11:00 19/02/2025 14:00 Aula 2.1 SFPIE
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

Francisco Vicente Cuenca Anchel

Psicòleg per la Universitat de València (2001).

Professor del Departament de Psciologia Social UV (2010-2024).

Psicoterapeuta (INSTITUT TERAPIA GESTALT).

Co·laborador Fundació ADSIS (1999-2024).

Docent en diferents cursos en organitzacions privades i UV.

 

Objectius formatius

 TRASTORN PER ESTRES POSTTRAUMÀTIC. 
 ANSIETAT I DEPRESSIÓ
 CONSEQÜÈNCIES DE LES CATÀSTROFES NATURALS
    EXEMPLES D'ALTRES PAÏSOS
    NIVELLS DE SUÏCIDI, ADDICCIONS, DEPRESSIÓ, ETC.
 PSICOLOGIA COMUNITÀRIA:
    GRUPS DE SUPORT
    L'AJUDA ESTÀ ON UN LA TROBA
    IDENTITAT SOCIAL
    IDENTITAT INDIVIDUAL
RESILIÈNCIA
 GESTIÓ EMOCIONAL
    ESCOLTA ACTIVA
    DOL
    APRENENTATGE,CREIXEMENT PERSONAL, RELACIONAL, COMUNITARI
    CULPA...RESPONSABILITAT
 PSICOTERÀPIA

Competències que es desenvoluparan

Que l'alumnat es familiaritze amb els conceptes sobre el desenrotllament de l'Estrés Posttraumàtic, ansietat i depressió i de la seua prevenció i tractament amb professionals. 
Que l'alumnat siga capaç d'identificar la utilitat del suport social i comunitari. 
Què l'alumnat identifique els valors, mitjans i maneres de l'ajuda mútua i comunitària.
Que l'alumnat siga capaç d'identificar els valors, mètodes i singularitats de la seua pròpia resilencia. 
Que l'alumnat siga capaç d'identificar els processos de gestió emocional després d'una catàstrofe, i particularment després de la DANA. 


 

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.Descripció per escrit dels conceptes i mètodes apresos després del curs-taller

Inscripció