University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Estratègies d´avaluació en Educació Superior

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 9
Presential duration 9
Program PAD
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 23/10/2024
End date of the course 30/10/2024
Registration start date 05/09/2024
Registration end date 13/09/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 23/10/2024 09:30 23/10/2024 12:30 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 25/10/2024 09:30 25/10/2024 12:30 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 30/10/2024 09:30 30/10/2024 12:30 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
UV Faculty
  • Garcia Ros, Rafael
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
Training objectives

•    Determinar les nostres creences implícites sobre què és i per a què serveix l'avaluació en les nostres matèries
•    Comprendre la relació entre manera d'avaluar i manera d'aprendre en les nostres matèries.
•    Comprendre que l'avaluació constitueix també una eina per a promoure l'aprenentatge i que necessàriament ha d'integrar-se i vincular-se íntimament amb el procés d'ensenyament-aprenentatge.
•    Identificar la utilitat de les tipologies i models d'avaluació bàsics en funció de la seua ubicació en el procés d'ensenyament i dels nivells d'avaluació que considerem.
•    Determinar les característiques, propòsits i utilitats de l'avaluació sumativa i formativa,
•    Dissenyar i analitzar la qualitat de proves d'avaluació tradicionals i innovadores, responent als requisits que han de complir les mateixes

Competencies to be developed

•    Alinear i integrar ensenyament, aprenentatge i avaluació en les matèries que imparteixen els participants.
•    Seleccionar eines i proves d'avaluació a utilitzar en les matèries. Dissenyar i desenvolupar proves d'avaluació d'alta qualitat, aplicant els principis i eines bàsiques implicades.
•    Ús efectiu d'eines per a l'avaluació formativa i sumativa

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
•    Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.

Inscription