Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 23/10/2024 09:30 | 23/10/2024 12:30 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 25/10/2024 09:30 | 25/10/2024 12:30 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 30/10/2024 09:30 | 30/10/2024 12:30 | Aula 2.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
- Garcia Ros, Rafael
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
• Determinar les nostres creences implícites sobre què és i per a què serveix l'avaluació en les nostres matèries
• Comprendre la relació entre manera d'avaluar i manera d'aprendre en les nostres matèries.
• Comprendre que l'avaluació constitueix també una eina per a promoure l'aprenentatge i que necessàriament ha d'integrar-se i vincular-se íntimament amb el procés d'ensenyament-aprenentatge.
• Identificar la utilitat de les tipologies i models d'avaluació bàsics en funció de la seua ubicació en el procés d'ensenyament i dels nivells d'avaluació que considerem.
• Determinar les característiques, propòsits i utilitats de l'avaluació sumativa i formativa,
• Dissenyar i analitzar la qualitat de proves d'avaluació tradicionals i innovadores, responent als requisits que han de complir les mateixes
• Alinear i integrar ensenyament, aprenentatge i avaluació en les matèries que imparteixen els participants.
• Seleccionar eines i proves d'avaluació a utilitzar en les matèries. Dissenyar i desenvolupar proves d'avaluació d'alta qualitat, aplicant els principis i eines bàsiques implicades.
• Ús efectiu d'eines per a l'avaluació formativa i sumativa
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.