Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Estratègies d´avaluació en Educació Superior

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 9
Durada presencial 9
Programa PAD
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 23/10/2024
Data de finalització del curs 30/10/2024
Data d'inici d'inscripció 05/09/2024
Data de finalització d'inscripció 13/09/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 23/10/2024 09:30 23/10/2024 12:30 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 25/10/2024 09:30 25/10/2024 12:30 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 30/10/2024 09:30 30/10/2024 12:30 Aula 2.1 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Professorat UV
  • Garcia Ros, Rafael
  • PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ver ficha
Objectius formatius

•    Determinar les nostres creences implícites sobre què és i per a què serveix l'avaluació en les nostres matèries
•    Comprendre la relació entre manera d'avaluar i manera d'aprendre en les nostres matèries.
•    Comprendre que l'avaluació constitueix també una eina per a promoure l'aprenentatge i que necessàriament ha d'integrar-se i vincular-se íntimament amb el procés d'ensenyament-aprenentatge.
•    Identificar la utilitat de les tipologies i models d'avaluació bàsics en funció de la seua ubicació en el procés d'ensenyament i dels nivells d'avaluació que considerem.
•    Determinar les característiques, propòsits i utilitats de l'avaluació sumativa i formativa,
•    Dissenyar i analitzar la qualitat de proves d'avaluació tradicionals i innovadores, responent als requisits que han de complir les mateixes

Competències que es desenvoluparan

•    Alinear i integrar ensenyament, aprenentatge i avaluació en les matèries que imparteixen els participants.
•    Seleccionar eines i proves d'avaluació a utilitzar en les matèries. Dissenyar i desenvolupar proves d'avaluació d'alta qualitat, aplicant els principis i eines bàsiques implicades.
•    Ús efectiu d'eines per a l'avaluació formativa i sumativa

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
•    Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.

Inscripció