Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 20/04/2021 09:30 | 03/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
2 | 20/04/2021 09:30 | 03/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
3 | 20/04/2021 09:30 | 03/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
4 | 20/04/2021 09:30 | 03/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ | |
5 | 20/04/2021 09:30 | 03/05/2021 13:30 | Aula 1.1 CFQ |
- Gil Monte, Pedro Rafael
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
1. Saber identificar els components emocionals i cognitius presents en les relacions interpersonals i la seua influència en el desenvolupament dels conflictes.
2. Conèixer què és l’agressió i la violència en el treball com a oposició a les relacions saludables.
3. Identificar les formes en què la violència psicològica es desenvolupa en les organitzacions.
4. Conèixer procediments per a identificar relacions de violència psicològica en el treball i fomentar un entorn social més saludable.
5. Identificar els mecanismes i les instàncies a través de les quals es dona el diàleg intern (per exemple, remugaments, pensaments distorsionats, atribucions...) per aconseguir la possibilitat de gestionar-lo.
6. Disposar d’esquemes operatius per a l’anàlisi de situacions disfuncionals i per a la construcció i la gestió de problemes.
7. Aprendre tècniques destinades a l’autogestió en situacions d’elevada intensitat emocional, tant en un mateix com en la relació amb persones de l’entorn, i construir vivències interpersonals més saludables.
- Psicologia de les relacions interpersonals en el treball.
- El conflicte en les organitzacions: agressió i violència.
- Entrenament en resolució de problemes
- Gestió diàleg intern.
- Gestió emocional: afrontament de la ira.
Les competències que es potenciaran estan relacionades amb:
- Millorar les relacions interpersonals en el treball.
- Millorar el maneig de l’estrès derivat de les relacions conflictives.
- Millorar la capacitat per a integrar-se en grups de treball.
- Facilitar les relacions en el procés d’atenció a altres membres de la UV, a estudiants i públic en general
- Evitar situacions d’agressió i violència en el treball.
- Millorar la capacitat d’autocontrol emocional.
- Disposar d’instruments i esquemes d’actuació eficaços davant situacions psicosocials d’alta exigència.
L’avaluació es realitzarà mitjançant exercicis que s’hauran de resoldre a classe. Es valorarà la participació a classe.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i realització de les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades pel tutor o la tutora o el professor o la professora.