Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 17/05/2023 09:00 | 17/05/2023 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 25/05/2023 09:00 | 25/05/2023 13:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 31/05/2023 09:00 | 31/05/2023 13:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 01/06/2023 09:00 | 01/06/2023 13:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 06/06/2023 09:00 | 06/06/2023 13:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gil Monte, Pedro Rafael
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
Ángel Martínez Moreno
Llicenciat en Psicologia
Director d’Aduma (www.aduma.cat)
1. Saber identificar els components emocionals i cognitius presents en les relacions interpersonals i la
seua influència en el desenvolupament dels conflictes.
2. Conèixer què és l’agressió i la violència en el treball com a oposició a les relacions saludables.
3. Identificar les formes en què la violència psicològica es desenvolupa en les organitzacions.
4. Conèixer procediments per a identificar relacions de violència psicològica en el treball i fomentar un entorn social més saludable.
5. Identificar els mecanismes i les instàncies a través de les quals es dona el diàleg intern (per exemple, remugaments, pensaments distorsionats, atribucions...) per aconseguir la possibilitat de gestionar-lo.
6. Disposar d’esquemes operatius per a l’anàlisi de situacions disfuncionals i per a la construcció i la gestió de problemes.
7. Aprendre tècniques destinades a l’autogestió en situacions d’elevada intensitat emocional, tant en un mateix com en la relació amb persones de l’entorn, i construir vivències interpersonals més saludables.
• Psicologia de les relacions interpersonals en el treball.
• El conflicte en les organitzacions: agressió i violència.
• Entrenament en resolució de problemes.
• Gestió diàleg intern.
• Gestió emocional: afrontament de la ira.
Les competències que es potenciaran estan relacionades amb:
Millorar les relacions interpersonals en el treball.
Millorar el maneig de l’estrès derivat de les relacions conflictives.
Millorar la capacitat per a integrar-se en grups de treball.
Facilitar les relacions en el procés d’atenció a altres membres de la UV, a estudiants i públic en general.
Evitar situacions d’agressió i violència en el treball.
Millorar la capacitat d’autocontrol emocional.
Disposar d’instruments i esquemes d’actuació eficaços davant situacions psicosocials d’alta exigència.
L’avaluació es realitzarà mitjançant exercicis que s’hauran de resoldre a classe. Es valorarà la participació a classe.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.