Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 30/05/2022 10:00 | 30/05/2022 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 31/05/2022 10:00 | 31/05/2022 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
3 | 01/06/2022 10:00 | 01/06/2022 14:00 | Aula 2.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Jordan Enamorado, Miguel Angel
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Ricart Vaya, Alicia
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
- Coordinador/a de Mobilitat
- Estimular el pensament creatiu tant personal com professionalment.
- Millorar la capacitat per a respondre de manera pràctica i creativa a problemes i oportunitats que es presenten contínuament en el context educatiu
- Dissenyar i aplicar una varietat de metodologies orientades a desenvolupar idees, gestionar la innovació i aplicar els coneixements i habilitats adquirits.
- Fomentar la creativitat en el sistema d'educació superior a establir un clima que fomente la creativitat i la innovació.
- Aprendre estratègies per a adaptarse a un context educatiu en constant canvie
- Compartir experiències innovadores i creatives amb altres professionals de l'ensenyament
1. DEFINICIÓ I CARACTERÍSTIQUES DEL PENSAMENT CREATIU
Antecedents de l'estudi de la creativitat. Característiques de les persones creatives
Bases neuropsicològiques de la creativitat. Influència del mitjà i del context en la creativitat
2. ALGUNES APLICACIONS DE LA CREATIVITAT
Creativitat i aprenentatge. Creativitat i relacions personals. Creativitat i resolució de problemes. Creativitat i creixement personal i professional
3. CREATIVITAT I PENSAMENT CRÍTIC
Necessitat de desenvolupar en els alumnes la creativitat i el pensament crític. Com desenvolupar les habilitats creatives i crítiques. Utilització de la informació de manera creativa i crítica. Tecnologia i processos de creativitat i pensament crític
4. DOCENTS CREATIUS
Aptituds i actituds creatives. Capacitat de connexió. Flexibilitat de pensament. Humor
5. COM APLICAR LA CREATIVITAT A l'AULA?
Com explicar i realitzar presentacions a l'aula de manera creativa. Fomentar la creativitat d'una manera creativa. Creativitat i camps d'aprenentatge. Modificar el context educatiu d'ensenyament. Tècniques de creativitat. Disseny de projectes i activitats per a estimular la creativitat a l'aula
Durant les sessions, es fomentarà la reflexió i el diàleg i es facilitarà el desenvolupament de competències com el pensament crític, l'empatia, la resolució de problemes, el treball en equip, la creativitat i les habilitats comunicatives entre altres
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a
Es valorarà l'assistència, la participació durant les sessions i la tasca final que els assistents hauran d'entregar una vegada finalitzada la part presencial.