Target
PAS
Method of impartition
Online synchronous
Language
Spanish
Total duration
15
Synchronous online duration
15
Program
Continuing education
Training modality
Course
Period
2nd semester
Academic course
2020-2021
Edition
03
Training plan year
2021
Start date of the course
03/05/2021
End date of the course
13/05/2021
Registration start date
24/02/2021
Registration end date
15/03/2021
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 03/05/2021 10:00 | 03/05/2021 14:00 | Online | |
2 | 06/05/2021 10:00 | 06/05/2021 14:00 | Online | |
3 | 16/05/2021 10:00 | 10/05/2021 14:00 | Online | |
4 | 13/05/2021 10:00 | 13/05/2021 13:00 | Online |
Professional profile of the recipients
PAS de la Universitat de València
Non-UV faculty
Sara Cebrián Cifuentes
Graduada en Pedagogia per la Universitat de València. Doctoranda en el Departament de MIDE, de la UV. Actualment, treballa com a Professora Ajudant en la Universitat Catòlica de València.
Les seues principals línies d'investigació són la integració de les TIC en Educació, competències en TIC en professorat i alumnat, aprenentatge, inclusió de tecnologies emergents i metodologia de la investigació educativa.
Organizing UV structure
Training objectives
Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.
Contents
- Comunitats en aula virtual:
- Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
- Establiment de grups i d’agrupacions.
- Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
- Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions).
- Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris.
- Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de qüestionaris / nominatius i anònims, recompte).
- Aplicacions per a videoconferències
- La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions …).
- Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions…).
- Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.
Competencies to be developed
- És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
- És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
- És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.
Last modification
16/09/2021