University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Gestió de comunitats virtuals d'òrgans col·legiats i serveis de gestió

Target PAS
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 15
Synchronous online duration 15
Program Continuing education
Training modality Course
Period 2nd semester
Academic course 2020-2021
Edition 03
Training plan year 2021
Start date of the course 03/05/2021
End date of the course 13/05/2021
Registration start date 24/02/2021
Registration end date 15/03/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 03/05/2021 10:00 03/05/2021 14:00 Online
2 06/05/2021 10:00 06/05/2021 14:00 Online
3 16/05/2021 10:00 10/05/2021 14:00 Online
4 13/05/2021 10:00 13/05/2021 13:00 Online
Professional profile of the recipients
PAS de la Universitat de València
Non-UV faculty

Sara Cebrián Cifuentes

Graduada en Pedagogia per la Universitat de València. Doctoranda en el Departament de MIDE, de la UV. Actualment, treballa com a Professora Ajudant en la Universitat Catòlica de València.

Les seues principals línies d'investigació són la integració de les TIC en Educació, competències en TIC en professorat i alumnat, aprenentatge, inclusió de tecnologies emergents i metodologia de la investigació educativa.

Training objectives

Aprendre a manejar i integrar diferents eines en línia, tant síncrones com asíncrones, com recursos per a la gestió universitària.

Contents
  1. Comunitats en aula virtual:
    1. Incorporació de membres a la comunitat. Assignació de perfils.
    2. Establiment de grups i d’agrupacions.
    3. Gestió documental: carpetes/ arxius / enllaços / importar.
    4. Interrelació amb els usuaris (individuals, grups i agrupacions).
    5. Tasques/ fòrums / missatges/ correus electrònics/ notícies/ recordatoris.
    6. Reunions: convocatòria, control d’assistència, consultes, sistemes de votació (elaboració de qüestionaris / nominatius i anònims, recompte).
  2. Aplicacions per a videoconferències
    1. La BBC: funcions bàsiques d’administrador (allotjar-ho en la comunitat virtual de la reunió, crear sessió, gestionar perfils, pujar documentació, enregistrar sessions …).
    2. Zoom: funcions bàsiques d’administrador (crear sessió, assignació de perfils, enregistrar sessions…).
  3. Equips Teams des de la comunitat virtual. Activació. Principals funcionalitats.
Competencies to be developed
  • És capaç de manejar els aspectes bàsics de les comunitats d’aula virtual per a la gestió universitària.
  • És capaç d’integrar la BBC i Teams dins la comunitat i d’utilitzar-la per al desenvolupament de reunions en línia usant les funcionalitats bàsiques.
  • És capaç d’utilitzar altres eines de videoconferència (Zoom) per a la gestió universitària.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Last modification 16/09/2021