Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 03/07/2023 10:00 | 03/07/2023 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 06/07/2023 10:00 | 06/07/2023 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 10/07/2023 10:00 | 10/07/2023 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 13/07/2023 10:00 | 13/07/2023 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Gonzalez Navarro, Pilar
- PDI-Titular d'Universitat
Angel Martínez Moreno
Licenciado en Psicología. Director de Aduma (www.aduma.cat).
Gemma Pons García Gemma Pons García
Llicenciada en la Facultat de Dret de València (1998), Màster en Gestió i Resolució de Conflictes en Els *Heures, Universitat de Barcelona (2000), Diploma d'estudis avançats del Doctorat en la Universitat de Barcelona (2003) investigant sobre “la confidencialitat en els procediments de mediació”, Harvard *Law *School *Workshop: “*Theory *and *tools *of *the Harvard *Negotiation *Project”.
*CEO en el Centre de mediació Gestió Intel·ligent de Conflictes. la *Co-autora del Projecte de creació de les *UMS (unitats de mediació sanitària –prevenció i gestió de conflictes en les organitzacions-) que es va implementar a l'Hospital de la Vall d´Hebron de Barcelona, Consorci Sanitari de Terrassa i dues Gerències del *ICS.
OBJECTIUS FORMATIUS:
1. Conéixer les variables psicosocials implicades en els processos de conflicte, negociació i mediació.
2. Saber identificar els components emocionals i cognitius presents en les relacions interpersonals i la seua influència en el desenvolupament dels conflictes i en la seua resolució.
3. Diferenciar problema, conflicte, agressió i violència en el treball.
4. Conéixer procediments per a identificar el procés de conflicte i la seua resolució en el treball i fomentar un entorn social més saludable.
5. Identificar els mecanismes a través de les que es produeix el diàleg intern (*v.g., *rumiaciones, pensaments distorsionats, atribucions...) aconseguint d'aquesta manera la possibilitat de gestió del mateix i de la seua influència en el desenvolupament dels conflictes.
6. Identificar característiques personals que influeixen en la resolució dels conflictes.
7. Disposar d'esquemes operatius per a l'anàlisi de situacions disfuncionals, així com per a la construcció i la gestió de problemes.
8. Aprendre tècniques destinades a l'autogestió en situacions d'elevada intensitat emocional, tant en un mateix com en la relació amb persones de l'entorn i construir vivències interpersonals més saludable
9. Aproximar-se a una nova comprensió del conflicte i les seues dinàmiques, a través d'un mètode pràctic vivencial.
10. Dotar als assistents de tècniques i eines mediadores bàsiques per a la gestió de conflictes diaris.
1. Conflicte, negociació i mediació en les organitzacions: perspectiva psicosocial.
2. El procés de construcció de conflictes i problemes a partir de situacions disfuncionals.
3. Com traçar el mapa del conflicte
4. Les estratègies bàsiques de gestió del conflicte.
5. Diagnòstic de mediabilidad.
6. Tècniques mediadores i la seua integració en el procediment de mediació.
7. Casos pràctics
0. Conéixer i aplicar la cultura de la mediació com a mitjà de gestió de conflictes
1. Capacitat d'identificació i individualització del conflicte
2.Millorar les relacions interpersonals en el treball.
3. Millorar el maneig de les relacions conflictives.
4. Millorar la capacitat per a integrar-se en grups de treball.
5. Evitar situacions d'agressió i violència en el treball.
6. Millorar la capacitat d'autocontrol emocional.
7. Disposar d'instruments i esquemes d'actuació eficaces davant situacions de conflicte interpersonal en el treball.
8. Capacitat per a posar en pràctica tècniques mediadores.
Assistència segons normativa de la UV i participació activa en els casos pràctics
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a