University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Gestió de projectes d'investigació

Target PAS
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 19
Presential duration 19
Program Continuing education
Training modality Course
Period 2nd quarter
Academic course 2022-2023
Edition 01
Training plan year 2023
Start date of the course 02/11/2023
End date of the course 17/11/2023
Registration start date 13/09/2023
Registration end date 21/09/2023
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 02/11/2023 10:00 02/11/2023 13:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 08/11/2023 10:00 08/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 10/11/2023 10:00 10/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 15/11/2023 10:00 15/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
5 17/11/2023 10:00 17/11/2023 14:00 PLANTA BAIXA - AULA P01 Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Professional profile of the recipients
Personal d'administració i serveis i contractats amb càrrec a projectes que té encomanada la gestió la gestió de projectes i ajudes d'investigació. Personal dels centres i instituts que gestionen la part econòmica de les ajudes d'investigació.
UV Faculty
  • Calabuig Chafer, Gemma
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Garcia Bonilla, Guillermo
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
  • Rodriguez Barrera, Rosa Maria
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
  • PDI-Associat/Da Universitari/A
Ver ficha
  • Tudela Barcelo, Maria Jose
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
  • Barrachina Celda, Susana
  • PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
Ver ficha
Training objectives

La gestió dels projectes d'investigació (en el seu sentit ampli) es troba descentralitzada en els diferents instituts i departaments. Des de fa temps, s'ha fet palés la necessitat de comptar amb personal format que siga coneixedor de la normativa aplicable, les aplicacions utilitzades pels diferents organismes, i la manera de procedir tant per part d'aquests. A més, a causa de la proliferació d'ajudes i a la creixent informatització dels processos, els gestors es troben a vegades perduts i així ens ho han fet saber. D'altra banda, la implantació d'un nou sistema de gestió documental dels documents comptables dels projectes d'investigació en el si de la UV per a possibilitar l'auditoria prèvia dels mateixos requereix per a la seua implantació de facilitar unes certes indicacions i instruccions inicials. En resum, d'acord amb la legislació aplicable, la responsabilitat sobre l'adequada execució dels projectes correspon en exclusiva als investigadors principals que, en la majoria dels casos, la deleguen en el personal d'administració i serveis o de suport a la investigació destinat en les seues unitats o contractats pels projectes. Les conseqüències econòmiques de la correcta execució dels projectes són importants i per això es fa imprescindible establir ponts de col·laboració entre el personal del servei de gestió de la investigació i les persones que efectivament gestionaran els projectes. D'altra banda, a nivell intern, s'han posat a la disposició dels investigadors noves eines que interessaria que conegueren i s'està creant una nova web dels serveis de l'àrea.

Competencies to be developed

Coneixement de les principals webs a visitar per a estar al dia de les principals novetats.
Maneig bàsic de les aplicacions de les diferents entitats concedents d'E43 així com les pròpies de la UV.
Coneixement d'utilitats específiques de determinades aplicacions de la UV.
Coneixement de les principals normes comunes relatives a la gestió integral de subvencions.
Orientacions per a la integració de la nova forma de gestió documental de documents comptables de subvencions.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

El procediment d'avaluació consistirà en l'assistència al 85% de les classes presencials i
la realització dels exercicis que durant les mateixes es proposen.

Inscription