Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 06/02/2025 10:00 | 06/02/2025 14:00 | AULA MULTIUSOS INTRAS | |
2 | 12/02/2025 10:00 | 12/02/2025 14:00 | AULA MULTIUSOS INTRAS | |
3 | 14/02/2025 10:00 | 14/02/2025 14:00 | AULA MULTIUSOS INTRAS |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Salinas Tomas, Manuel Francisco
- PDI-Ajudant Doctor/A
L'objectiu general del curs, és dotar al PAS i PDI de de habilitats socioemocionals orientades a la millora de les seues interaccions personals
Els objectius específics són:
1. L'objectiu general del curs, és dotar al PAS i al PDI d'habilitats socioemocionals orientades a la millora de la gestió de les interaccions pròpies de la seua activitat laboral en relació a la comunicació i la gestió de conflictes.
Els objectius específics són:
1. Explorar les habilitats bàsiques de la comunicació interpersonal
2. Revisar les nostres habilitats relacionades amb la intel·ligència emocional com a base de la prevenció de l'estrés professional i de l'autocura
3. Dotar als assistents de tècniques bàsiques relacionades amb la comunicació, l'escolta empàtica i la gestió de conflictes.
4. Conéixer el funcionament dels sistemes de creences com a base de les diferències que porten al conflicte.
5. Explorar la importància de realitzar un feedback adequat en els processos de comunicació, com a element que afavorix la incorporació de les propostes a la millora.
- Comunicació i escolta empàtica.
- Assertivitat i gestió de conflictes.
- Percepció i Creences en el conflicte
- El feedback com a element motivador.
- Intel·ligència emocional, prevenció del burnout i autocura
Millorar la capacitat d'escolta orientada a una millor atenció de les persones amb les quals interactuem en la nostra labor professional
Aprendre estratègies i habilitats de comunicació i gestió de conflictes a implementar i incorporar en la nostra activitat laboral
La intel·ligència emocional com a factor clau a l'hora de previndre l'estrés professional i el desenrotllament d'habilitats d'autocura
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i fer les tasques encomanades per el/la tutor/a o professor/a