University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Introducció al Sistema d’Informació Comptable de la Universitat de València (SICUV)

Target PAS
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 18
Presential duration 18
Program Continuing education
Training modality Course
Period 2nd semester
Academic course 2020-2021
Edition 01
Training plan year 2021
Start date of the course 14/10/2021
End date of the course 02/11/2021
Registration start date 24/02/2021
Registration end date 15/03/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 10/05/2021 16:00 10/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
2 13/05/2021 09:00 13/05/2021 12:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
3 17/05/2021 16:00 17/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
4 20/05/2021 16:00 20/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
5 24/05/2021 09:00 24/05/2021 12:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
6 27/05/2021 16:00 27/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
Professional profile of the recipients
PAS. Personal de la Universitat de València usuaris de l'aplicació SICUV o que treballe en gestió econòmica.
UV Faculty
  • Alborch Peiro, Maria Encarnacion
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
  • Diaz Pascual, Sergio
  • PAS-Ets Informatica
Ver ficha
  • Aguilar Ochando, Jose Luis
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
Ver ficha
  • Montalva España, Emilio
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
Ver ficha
  • Bellver Monzo, Vicente
  • PAS-E.T. Administracio Especial
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
Training objectives

La formació bàsica del Personal d'Administració i Serveis en el sistema informàtic de comptabilitat de la Universitat de València.

Contents
  • Estructura d'imputació comptable pressupostària.
  • Registre i comptabilització de factures.
  • Factura electrònica.
  • Entrada d'operacions i conjunt d'operacions.
  • Consultes i llistes de gestió.
  • Procediments especials de tramitació de despeses: béns inventariables; fiscalitat (I.V.A. i I.R.P.F.); investigació (projectes i subprojectes).
  • Funcions especials: caixa fixa i arxiu de documents.
Competencies to be developed
  • Registre i comptabilització de factures i operacions comptables.
  • Altes i baixes d’inventari.
  • Normativa fiscal aplicable a la gestió econòmica Universitat de València.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en
el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Last modification 17/09/2021