Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Introducció al Sistema d’Informació Comptable de la Universitat de València (SICUV)

Destinataris PAS
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 18
Durada presencial 18
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Període 2on semestre
Curs acadèmic 2020-2021
Edició 01
Any del pla de formació 2021
Data d'inici del curs 14/10/2021
Data de finalització del curs 02/11/2021
Data d'inici d'inscripció 24/02/2021
Data de finalització d'inscripció 15/03/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 10/05/2021 16:00 10/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
2 13/05/2021 09:00 13/05/2021 12:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
3 17/05/2021 16:00 17/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
4 20/05/2021 16:00 20/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
5 24/05/2021 09:00 24/05/2021 12:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
6 27/05/2021 16:00 27/05/2021 19:00 Aula 2.1. Centre de Formaciói Qualitat Manuel SanchisGuarner
Perfil professional destinataris
PAS. Personal de la Universitat de València usuaris de l'aplicació SICUV o que treballe en gestió econòmica.
Professorat UV
  • Alborch Peiro, Maria Encarnacion
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
  • Diaz Pascual, Sergio
  • PAS-Ets Informatica
Ver ficha
  • Aguilar Ochando, Jose Luis
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
Ver ficha
  • Montalva España, Emilio
  • PAS-Esc. Tecnica de Gestio
Ver ficha
  • Bellver Monzo, Vicente
  • PAS-E.T. Administracio Especial
  • (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
Ver ficha
Objectius formatius

La formació bàsica del Personal d'Administració i Serveis en el sistema informàtic de comptabilitat de la Universitat de València.

Continguts
  • Estructura d'imputació comptable pressupostària.
  • Registre i comptabilització de factures.
  • Factura electrònica.
  • Entrada d'operacions i conjunt d'operacions.
  • Consultes i llistes de gestió.
  • Procediments especials de tramitació de despeses: béns inventariables; fiscalitat (I.V.A. i I.R.P.F.); investigació (projectes i subprojectes).
  • Funcions especials: caixa fixa i arxiu de documents.
Competències que es desenvoluparan
  • Registre i comptabilització de factures i operacions comptables.
  • Altes i baixes d’inventari.
  • Normativa fiscal aplicable a la gestió econòmica Universitat de València.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en
el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Darrera modificació 17/09/2021