Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 15/07/2024 10:00 | 15/07/2024 12:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 17/07/2024 10:00 | 17/07/2024 12:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 22/07/2024 10:00 | 22/07/2024 12:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 24/07/2024 10:00 | 24/07/2024 12:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Asensi Borras, M. Celeste
Eulalia Jaén Jaén
Tècnica d'assessorament d'UVdiscapacidad.
Llicenciada en Psicologia. UV.
Raquel Borell Puchades
Conéixer la normativa estatal sobre discapacitat.
Conéixer la normativa comunitària sobre Discpacidad.
Conéixer la normativa de la UV sobre discapacitat- Protocols salut mental, prevenció riscos i emergències.
Avaluació per a la realització d'informes. Nou protocol
Servici de suport en la UV: estadístiques i funciones
Adaptacions en la UV i recursos
Atenció a l'estudiantat amb discapacitat visual i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb discapacitat auditiva i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb discapacitat motriu i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb problemes de salut mental i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb malaltia crònica /orgànica i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb TDAH i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb DEA i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb TEA i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb NEAE i cas pràctic.
Atenció a l'estudiantat amb D. transitòria i cas pràctic.
Guia d'adaptacions SAPDU
Potenciar l'empatia cap a persones amb altres realitats, experiències,…
Respectar les idees i creences de la resta de persones.
Desenvolupar una major consciència social i capacitat de compromís.
Reconéixer les pròpies limitacions i la dels altres,
Desenvolupament de recursos personals per a bregar amb la vida diària.
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
Realitzar les activitats proposades pel docent.
Assistència almenys del 85% de les sessions
L'avaluació es realitzarà a partir de proves de:
- la participació activa a l'aula,
- proves d'avaluació tipus test.