Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 04/02/2025 18:30 | 04/02/2025 20:30 | Online | |
2 | 11/02/2025 18:30 | 11/02/2025 20:30 | Online | |
3 | 18/02/2025 18:30 | 18/02/2025 20:30 | Online | |
4 | 25/02/2025 18:30 | 25/02/2025 20:30 | Online |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Marco Antonio Gayá Reig
DOCTOR EN EDUCACIÓ PER LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA. MESTRE FUNCIONARI DE CARRERA I DIRECTOR DEL
CENTRE PÚBLIC D'EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA "ELS TOLLS" (BENIDORM). PROFESSOR COL·LABORADOR DE LA
UNIVERSITAT INTERNACIONAL DE VALÈNCIA (VIU) EN EL MÀSTER UNIVERSITARI D'ASSETJAMENT ESCOLAR I MEDIACIÓ
-Incorporar l'educació per al desenvolupament sostenible i per a la ciutadania mundial a lesGuies Docents.
-Compartir propostes metodològiques per a l’acció educativa en els diferents àmbitseducatius.
-Desenvolupar i implementar processos, tècniques i instruments d'avaluació delsaprenentatges.
-Valorar-les mesures d'atenció a la diversitat de l’alumanat en la planificació idesenvolupament de les accions formatives, mitjançant estratègies com el Disseny Universald'Aprenentatge (DUA).
-Introduir i compartir iniciatives d'investigació i innovació des de les aules.
-Dissenyar, desenvolupar i compartir accions formatives vinculades a l’àmbit educatiu en elqual es desenvolupa la professió docent.
-L'educació per al desenvolupament sostenible i per a la ciutadania mundial.
-Les competències clau per a la sostenibilitat i els objectius específics d'aprenentatge per alsODS (dominis cognitiu, socioemocional i conductual). El model Greencomp Europeu.
-Les metodologies per a l’acció educativa.
-Els elements de la programació d'accions formatives.
-Metodologia i avaluació dels aprenentatges. Tècniques i instruments.
-Mesures d'atenció a la diversitat a les aules.
-La investigació i innovació en les Guies Docents.
-Planificació, disseny i presentació d'unitats de programación.
-Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entornsnous, o poc coneguts, dins contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seuaàrea d´estudi.
-Saber comunicar les conclusions i els coneixements adquirits.
-Posseir les habilitats d’aprenentatge que els permeten continuar d’una forma que haurà deser en gran manera autodirigida o autònoma.
-Ser capaços d’integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partird’una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre lesresponsabilitats socials i ètiques vinculades a l’aplicació dels seus coneixements i judicis.
-Planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament i aprenentatge potenciantprocessos educatius que facilitin l'adquisició de les competències pròpies dels respectiusensenyaments.
-Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital omultimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la en els processos d'ensenyament iaprenentatge.
-Promoure'n la capacitat per aprendre per ell mateix amb altres, i desenvolupar habilitats depensament i de decisió que faciliten l’autonomia, la confiança i la iniciativa personals.
-Analitzar críticament l'acompliment de la docència, de les bones pràctiques utilitzantindicadors de qualitat.
-Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i aprenentatge de les matèries i plantejar-hi alternatives i solucions.
-Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques per a l’acció educativa i ser capaç dedissenyar i desenvolupar projectes i la seva avaluació.
-Dominar estratègies i procediments d'avaluació dels processos d'aprenentatge de l'alumnat,així com els propis per al l’avaluació dels processos d’ensenyament.
-Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de les matèries de l'especialitatonivell educatiu.
El procediment d'avaluació de l'activitat consistirà en la realització d'uns senzills qüestionaris de tipus test al final de cada sessió i la resposta a unes activitats aplicades.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades enel programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.