Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 21/06/2023 09:30 | 21/06/2023 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 22/06/2023 09:30 | 22/06/2023 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Sahuquillo Mateo, Piedad
- PDI-Titular d'Universitat
- Ramos Santana, Genoveva
- PDI-Titular d'Universitat
Donar a conéixer les potencialitats de cada una de les següents metodologies per a treballar en el
procés d'ensenyança-aprenentatge dels/les estudiants universitaris/es.
Aprenentatge Cooperatiu.
Aprenentatge Basat en Problemes (ABP).
Aprenentatge per Servici (APs).
Ensenyar a aplicar estes metodologies docents en el context d'ensenyança-aprenentatge universitari,
en distintes titulacions.
Dissenyar una proposta personal d'aplicació d'alguna de les metodologies treballades en el context
específic d'una matèria.
L'aprenentatge com a objecte bàsic de l'Educació Superior: concepte d'aprenentatge, concepcions
actuals, l'aprenentatge per competències.
La metodologia com a competència docent: la importància de la selecció del mètode.
Els grans mètodes orientats a l'ensenyança i aprenentatges actius: aprenentatge cooperatiu,
aprenentatge per projectes (aprenentatge perservicis), aprenentatge basat en problemes.
Algunes condicions que garantixen la utilització de metodologies actives.Algunas condiciones que garantizan la utilización de metodologías activas.
S'aprendrà a conéixer les potencialitats de cadascuna de les següents metodologies per a treballar en el procés d'ensenyament-aprenentatge d'els/les estudiants universitaris/es.
Aprenentatge Cooperatiu.
Aprenentatge Basat en Problemes (ABP).
Aprenentatge per Servei (APs).
Es plantejaran uns exercicis que cal resoldre durant el curs i es farà una prova al final del curs.
Assistència al 85% de les hores síncrones o presencials, visualització del 100% dels continguts en línia i la
superació de les proves d'avaluació fixades.