University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Microsoft Teams

Target PAS, PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 4
Synchronous online duration 4
Program Continuing education
Training modality Course
Period 2nd semester
Academic course 2020-2021
Edition 04
Training plan year 2021
Start date of the course 16/06/2021
End date of the course 16/06/2021
Registration start date 24/02/2021
Registration end date 15/03/2021
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 16/06/2021 16:00 16/06/2021 20:00 Online
Professional profile of the recipients
PAS i PDI de la Universitat de València de tots els grups i escales. Usuaris de Microsoft Office 365 interessats a utilitzar eines de col·laboració i a aplicar la transformació digital a la seua feina.
UV Faculty
  • Checa Caballero, Sabina
  • PDI-Ajudant Doctor/A
  • Coordinador/a Curs
Ver ficha
Training objectives
  • Introducció
    • Iniciar sessió en Office 365 - Iniciar Teams - L'àrea de treball de Teams.
  • Equips
    • Equips i canals en Teams - Crear un equip - Agregar membres a un equip.
    • Eliminar membres d'un equip - Unir-se a un equip.
  • Canals
    • Crear un canal - Seguir un canal - Respondre a un missatge - Iniciar una nova conversa.
    • Esmentar una persona - Coeditar un arxiu.
  • Xat
    • Començar una conversa amb un equip.
    • Començar una conversa amb una persona o grup - Adjuntar un arxiu.
    • Programar una reunió des d'un xat.
  • Reunions
    • Veure reunions - Programar una reunió - Unir-se a una reunió.
    • Prendre notes de la reunió - Compartir una presentació - Enregistrar una reunió.
  • Arxius
    • Arxius d'equips - Editar un arxiu - Compartir un arxiu - Moure o copiar arxius.
    • Arxius de OneDrive - Compartir un arxiu amb algú extern a l'equip.
  • Tasques
    • Agregar una pestanya de Planner - Crear tasques en un pla - Assignar tasques.
    • Etiquetar tasques - Agregar dates a una tasca - Progrés de les tasques.
    • Comentaris en les tasques - Adjuntar recursos a una tasca.
Contents
  • Introducció
    • Iniciar sessió en Office 365 - Iniciar Teams - L'àrea de treball de Teams.
  • Equips
    • Equips i canals en Teams - Crear un equip - Agregar membres a un equip.
    • Eliminar membres d'un equip - Unir-se a un equip.
  • Canals
    • Crear un canal - Seguir un canal - Respondre a un missatge - Iniciar una nova conversa.
    • Esmentar una persona - Coeditar un arxiu.
  • Xat
    • Començar una conversa amb un equip.
    • Començar una conversa amb una persona o grup - Adjuntar un arxiu.
    • Programar una reunió des d'un xat.
  • Reunions
    • Veure reunions - Programar una reunió - Unir-se a una reunió.
    • Prendre notes de la reunió - Compartir una presentació - Enregistrar una reunió.
  • Arxius
    • Arxius d'equips - Editar un arxiu - Compartir un arxiu - Moure o copiar arxius.
    • Arxius de OneDrive - Compartir un arxiu amb algú extern a l'equip.
  • Tasques
    • Agregar una pestanya de Planner - Crear tasques en un pla - Assignar tasques.
    • Etiquetar tasques - Agregar dates a una tasca - Progrés de les tasques.
    • Comentaris en les tasques - Adjuntar recursos a una tasca.
Competencies to be developed
  • Conéixer i manejar l'àrea de treball de Teams.
  • Crear i administrar equips i membres d'equips.
  • Crear i editar canals.
  • Dominar l'ús del xat i les seues funcions.
  • Programar i gestionar reunions.
  • Administrar i treballar amb diferents arxius.
  • Conéixer i dominar l'activitat de Teams.
  • Crear, administrar i planificar tasques
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Gran nombre de casos pràctics que s’han de desenvolupar al llarg del curs.


Prova tipus test l’últim dia per avaluar els coneixements adquirits.


Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.

Last modification 17/09/2021