Destinataris
PAS, PDI
Modalitat d'impartició
En línia síncrona
Llengua
Castellà
Durada total
4
Durada en línia síncrona
4
Programa
Formació contínua
Modalitat formativa
Curs
Període
2on semestre
Curs acadèmic
2020-2021
Edició
04
Any del pla de formació
2021
Data d'inici del curs
16/06/2021
Data de finalització del curs
16/06/2021
Data d'inici d'inscripció
24/02/2021
Data de finalització d'inscripció
15/03/2021
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 16/06/2021 16:00 | 16/06/2021 20:00 | En línia |
Perfil professional destinataris
PAS i PDI de la Universitat de València de tots els grups i escales.
Usuaris de Microsoft Office 365 interessats a utilitzar eines de col·laboració i a aplicar la
transformació digital a la seua feina.
Professorat UV
- Checa Caballero, Sabina
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Coordinador/a Curs
Estructura UV organitzadora
Objectius formatius
- Introducció
- Iniciar sessió en Office 365 - Iniciar Teams - L'àrea de treball de Teams.
- Equips
- Equips i canals en Teams - Crear un equip - Agregar membres a un equip.
- Eliminar membres d'un equip - Unir-se a un equip.
- Canals
- Crear un canal - Seguir un canal - Respondre a un missatge - Iniciar una nova conversa.
- Esmentar una persona - Coeditar un arxiu.
- Xat
- Començar una conversa amb un equip.
- Començar una conversa amb una persona o grup - Adjuntar un arxiu.
- Programar una reunió des d'un xat.
- Reunions
- Veure reunions - Programar una reunió - Unir-se a una reunió.
- Prendre notes de la reunió - Compartir una presentació - Enregistrar una reunió.
- Arxius
- Arxius d'equips - Editar un arxiu - Compartir un arxiu - Moure o copiar arxius.
- Arxius de OneDrive - Compartir un arxiu amb algú extern a l'equip.
- Tasques
- Agregar una pestanya de Planner - Crear tasques en un pla - Assignar tasques.
- Etiquetar tasques - Agregar dates a una tasca - Progrés de les tasques.
- Comentaris en les tasques - Adjuntar recursos a una tasca.
Continguts
- Introducció
- Iniciar sessió en Office 365 - Iniciar Teams - L'àrea de treball de Teams.
- Equips
- Equips i canals en Teams - Crear un equip - Agregar membres a un equip.
- Eliminar membres d'un equip - Unir-se a un equip.
- Canals
- Crear un canal - Seguir un canal - Respondre a un missatge - Iniciar una nova conversa.
- Esmentar una persona - Coeditar un arxiu.
- Xat
- Començar una conversa amb un equip.
- Començar una conversa amb una persona o grup - Adjuntar un arxiu.
- Programar una reunió des d'un xat.
- Reunions
- Veure reunions - Programar una reunió - Unir-se a una reunió.
- Prendre notes de la reunió - Compartir una presentació - Enregistrar una reunió.
- Arxius
- Arxius d'equips - Editar un arxiu - Compartir un arxiu - Moure o copiar arxius.
- Arxius de OneDrive - Compartir un arxiu amb algú extern a l'equip.
- Tasques
- Agregar una pestanya de Planner - Crear tasques en un pla - Assignar tasques.
- Etiquetar tasques - Agregar dates a una tasca - Progrés de les tasques.
- Comentaris en les tasques - Adjuntar recursos a una tasca.
Competències que es desenvoluparan
- Conéixer i manejar l'àrea de treball de Teams.
- Crear i administrar equips i membres d'equips.
- Crear i editar canals.
- Dominar l'ús del xat i les seues funcions.
- Programar i gestionar reunions.
- Administrar i treballar amb diferents arxius.
- Conéixer i dominar l'activitat de Teams.
- Crear, administrar i planificar tasques
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Gran nombre de casos pràctics que s’han de desenvolupar al llarg del curs.
Prova tipus test l’últim dia per avaluar els coneixements adquirits.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per la tutora o professora o pel tutor o professor.
Darrera modificació
17/09/2021