Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 21/03/2022 15:30 | 21/03/2022 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 23/03/2022 15:30 | 23/03/2022 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
3 | 28/03/2022 15:30 | 28/03/2022 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
4 | 30/03/2022 15:30 | 30/03/2022 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
5 | 04/04/2022 15:30 | 04/04/2022 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Sirera Conca, Maria Josep
- PAS-Etm Linguistica
L’objectiu principal del curs és ajudar les persones que el facen a millorar la seua competència oral en valencià dins del context universitari i més concretament en allò que afecta l’atenció (presencial i telefónica) a l’usuari dels serveis de la Universitat.
Treballar l’acte comunicatiu i els elements que el componen.
Estudiar els elements de la comunicación oral.
Treballar i practicar la comunicación assertiva.
Llenguatge verbal i no verbal.
Repassar estructures lingüístiques dirigides a l’atenció a l’usuari.
Practicar oralment tots els elements que aniran tractant-se al llarg de la formació.
No hi haurà prova final.
Caldrà participar activament en totes les activitats que es proposen a classe i fer les intervencions que demane.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones o presencials i fer les tasques obligatòries fijadas en el programa o encargadas por el/la tutor/a o profesor/a