University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Organitza't amb eficàcia: aprén a alliberar-te de l'estrés

Target PAS
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 15
Presential duration 15
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 02/04/2025
End date of the course 11/04/2025
Registration start date 14/01/2025
Registration end date 20/01/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 02/04/2025 09:30 02/04/2025 12:30 Aula PB SFPIE
2 04/04/2025 09:30 04/04/2025 13:30 Aula PB SFPIE
3 09/04/2025 09:30 09/04/2025 13:30 Aula PB SFPIE
4 11/04/2025 09:30 11/04/2025 13:30 Aula PB SFPIE
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Salas Vallina, Andres
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Director/a Titulacio Master Oficial
  • Cap de Seccio-Servei
  • Cap Iniciatives del Pla Estrategic
Ver ficha
Training objectives

•Millorar el coneixement de l'alumne sobre el temps com a recurs, els seus peculiars característcas i la seua valoració.
•Introduir els conceptes de missió, rols i principis, com a part d'un tot.
•Proporcionar les ferramentes necessàries per a realitzar una planificació adequada, seguint cadascuna de les seues fases.
•Conéixer i aplicar criteris per a establir prioritats en la realització de *actvidades.
•Formalitzar un programa de actvidades setmanal.
 

Contents

Bloc temàtic 1. Nocions bàsiques sobre la gestió del temps
-La mal anomenada gestió del temps i els seus beneficis.
-Característiques del temps.
-Valor econòmic del temps.
-Les lleis sobre el temps.
-Quan i per què perdem el temps?.
-Factors que estan en l'origen de la pèrdua de temps.

Bloc temàtic 2. La missió i els objetius
-Questió de brúixola no de rellotge.
-La Missió, els Rols i els Principis.
-Els objestius

Bloc temàtic 3. La planificació de actvitas en el temps
-Distinció entre planificació i programació.
-Fonaments de la planificació de actvidades.
-Fases de la planificació.
-La importància d'assumir i complir compromisos amb nosaltres mateixos.

Bloc temàtic 4. Assignant prioritats
-Urgent vs. important.
-La matriu urgència/importància com a ferramenta per a una adequada gestió del temps.
-Recomanacions a l'hora d'assignar prioritats.

Bloc temàtic 5. La programació setmanal
-La setmana com a horitzó temporal a hora de programar activitats
-Definisca els seus objestius setmanals.
-Formalitze el seu programa setmanal de activitats
-Recomanacions a l'hora d'elaborar el seu programa setmana. 
 

Competencies to be developed

Ser capaç de definir la seua declaració de missió i definir els rols fonamentals que donen sentit a la seua vida.
    Ser capaç de fixar una sèrie d'objectius fonamentals, instrumentals i complementaris, coherents amb la seua declaració de missió.
    Saber com desglossar els seus objectius en la sèrie d'activitats necessàries per a la seua consecució.
    Saber establir prioritats entre les activitats que ha d'afrontar sobre la base de la seua importància relativa.
    Ser capaç de fixar metes setmanals coherents amb la seua declaració de missió i els seus objectius fonamentals o llarg termini, tenint en compte els rols que importen en la seua vida.
    Saber programar les activitats necessàries per a aconseguir esta meta, prioritzant-les en funció de la seua importància, i ordenant-les de manera que augmente la seua eficiència.
    Ser capaç d'adaptar esta programació als canvis, als imprevistos, noves exigències i oportunitats, sense "descavalcar-la", ni perdre el rumb cap als objectius.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Es valorara la participació a l'aula.

Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscription