Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 02/04/2025 09:30 | 02/04/2025 12:30 | Aula PB SFPIE | |
2 | 04/04/2025 09:30 | 04/04/2025 13:30 | Aula PB SFPIE | |
3 | 09/04/2025 09:30 | 09/04/2025 13:30 | Aula PB SFPIE | |
4 | 11/04/2025 09:30 | 11/04/2025 13:30 | Aula PB SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Salas Vallina, Andres
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Cap de Seccio-Servei
- Cap Iniciatives del Pla Estrategic
•Millorar el coneixement de l'alumne sobre el temps com a recurs, els seus peculiars característcas i la seua valoració.
•Introduir els conceptes de missió, rols i principis, com a part d'un tot.
•Proporcionar les ferramentes necessàries per a realitzar una planificació adequada, seguint cadascuna de les seues fases.
•Conéixer i aplicar criteris per a establir prioritats en la realització de *actvidades.
•Formalitzar un programa de actvidades setmanal.
Bloc temàtic 1. Nocions bàsiques sobre la gestió del temps
-La mal anomenada gestió del temps i els seus beneficis.
-Característiques del temps.
-Valor econòmic del temps.
-Les lleis sobre el temps.
-Quan i per què perdem el temps?.
-Factors que estan en l'origen de la pèrdua de temps.
Bloc temàtic 2. La missió i els objetius
-Questió de brúixola no de rellotge.
-La Missió, els Rols i els Principis.
-Els objestius
Bloc temàtic 3. La planificació de actvitas en el temps
-Distinció entre planificació i programació.
-Fonaments de la planificació de actvidades.
-Fases de la planificació.
-La importància d'assumir i complir compromisos amb nosaltres mateixos.
Bloc temàtic 4. Assignant prioritats
-Urgent vs. important.
-La matriu urgència/importància com a ferramenta per a una adequada gestió del temps.
-Recomanacions a l'hora d'assignar prioritats.
Bloc temàtic 5. La programació setmanal
-La setmana com a horitzó temporal a hora de programar activitats
-Definisca els seus objestius setmanals.
-Formalitze el seu programa setmanal de activitats
-Recomanacions a l'hora d'elaborar el seu programa setmana.
Ser capaç de definir la seua declaració de missió i definir els rols fonamentals que donen sentit a la seua vida.
Ser capaç de fixar una sèrie d'objectius fonamentals, instrumentals i complementaris, coherents amb la seua declaració de missió.
Saber com desglossar els seus objectius en la sèrie d'activitats necessàries per a la seua consecució.
Saber establir prioritats entre les activitats que ha d'afrontar sobre la base de la seua importància relativa.
Ser capaç de fixar metes setmanals coherents amb la seua declaració de missió i els seus objectius fonamentals o llarg termini, tenint en compte els rols que importen en la seua vida.
Saber programar les activitats necessàries per a aconseguir esta meta, prioritzant-les en funció de la seua importància, i ordenant-les de manera que augmente la seua eficiència.
Ser capaç d'adaptar esta programació als canvis, als imprevistos, noves exigències i oportunitats, sense "descavalcar-la", ni perdre el rumb cap als objectius.
Es valorara la participació a l'aula.
Assistència, com a mínim, al 85% del total de les hores i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.