University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Qualificacions mitjançant Moodle

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 20
Synchronous online duration 20
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 05/05/2022
End date of the course 02/06/2022
Registration start date 16/02/2022
Registration end date 07/03/2022
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 05/05/2022 10:00 05/05/2022 14:00 Online
2 12/05/2022 10:00 12/05/2022 14:00 Online
3 19/05/2022 10:00 19/05/2022 14:00 Online
4 26/05/2022 10:00 26/05/2022 14:00 Online
5 02/06/2022 10:00 02/06/2022 14:00 Online
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
UV Faculty
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives
  • Conéixer les diferents maneres de qualificar mitjançant Moodle.
  • Aprofundir en el llibre de qualificacions.
Contents
  • Mètodes simples i avançats de qualificar en Moodle: puntuació, escala, rúbrica, guia d'avaluació.
  • Llibre de qualificacions: configuració i opcions.
Competencies to be developed
  • Ús de rúbriques d'avaluació, guies i escales per a qualificar les tasques de Moodle.
  • Configuració del llibre de qualificacions.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription