University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Relació entre estrès, perfeccionisme i exigència: gestió de la coherència al lloc de treball

Target PAS, PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 16 h
Presential duration 16h
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2024
Start date of the course 28/10/2024
End date of the course 20/11/2024
Registration start date 04/09/2024
Registration end date 13/09/2024
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 28/10/2024 12:00 28/10/2024 14:00 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 30/10/2024 12:00 30/10/2024 14:00 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
3 04/11/2024 12:00 04/11/2024 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
4 06/11/2024 12:00 06/11/2024 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
5 11/11/2024 12:00 11/11/2024 14:00 Aula 2.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
6 13/11/2024 12:00 13/11/2024 14:00 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
7 18/11/2024 12:00 18/11/2024 14:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
8 20/11/2024 12:00 20/11/2024 14:00 Aula 1.1 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Non-UV faculty

Alejandro Nicolás Arizabalo

Economista. Director Adjunt en àrea de finances i Assessor Fiscal.
Docent de Finances al Màster Internacional Sport Management (Fundació de València). Premi del Jurat AEEN (Associació espanyola d'Escoles de Negoci). Premi millor docent Màster Internacional Sports Management (EBBS) 2018-2021. Llicenciat en Administració i Direcció d´Empreses, UV.
Màster Financial Management 2022

Training objectives
  • Identificar i desenvolupar els conceptes, les estratègies i les accions que enforteixin i consolidin l'apropiació personal del lloc de treball. 
  • Saber diferenciar entre situacions d'estrès i conductes d'estrès. 
  • Identificar perfils de personalitat que tendeixen a patir estrès
  • Conéixer les repercussions somàtiques i psicològiques del maneig erroni de les situacions estressants. 
  • Trobar l'origen personal del perfeccionisme i l'exigència i aprendre a ajustar les possibilitats personals amb les demandes del lloc de treball.
  • Desenvolupar un maneig de les relacions tòxiques a l'entorn laboral.
Competencies to be developed
  • Prevenir situacions d'estrès des del coneixement dels recursos disponibles
  • Abordar situacions d'estrès que generin patiment
  • Coneixement, maneig i gestió del perfeccionisme i l'exigència pròpia i de l'entorn laboral. 
  • Aprendre a comunicar-se amb criteri i resolució
  • Apropar-se del lloc de treball. 
  • Economitzar esforços i aconseguir resultats eficaços.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a, que s'entregaran de forma en línia a través de l'aula virtual.

Inscription