Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 13/11/2025 10:00 | 13/11/2025 14:00 | Aula PB SFPIE |
Se seleccionarán las persones participantes de acuerdo con los criterios siguientes:
- Para aquellos cursos que tengan requisitos específicos, se tiene que comprobar que efectivamente las personas solicitantes los reúnen.
- Se otorgará preferencia a las peticiones de aquellas personas solicitantes que no hayan realizado cursos de características parecidas en los últimos tres años.
- Así mismo, se otorgará preferencia a aquellos que no hayan realizado cursos de formación en los últimos tres años.
- En caso de empate entre solicitantes en aplicación de los anteriores criterios, habrá que ajustarse al riguroso orden de entrada de las solicitudes (día y hora de presentación)
- Martinez Usarralde, Maria Jesus
- PDI-Titular d'Universitat
- Beneite Marti, Joshua
- PDI-Ajudant Doctor/A
- Revisar i posar en valor quin és l'estat actual de la metodologia del ApS com a punt de partida: anàlisi DAFO.
- Reconèixer algunes de les actuals tendències que s'estan escometent en Aprenentatge Servei.
- Analitzar les potencialitats que té un Toolkit de ApS digital. Revisar el procés i les fases, amb algunes de les eines més apropiades per a cadascuna d'elles.
- Conèixer les possibilitats de l'ús d'aplicacions d'Intel·ligència Artificial en el desenvolupament de projectes de ApS.
Conèixer i revisar algunes de les tendències més actuals d'Aprenentatge Servei.
Analitzar la modalitat d'Aprenentatge Servei digital: objectius, fases.
Ser capaç aplicar eines digitals a cadascuna de les fases d'Aprenentatge Servei Digital d'acord amb la seva naturalesa i fins, d'acord amb la filosofia dels toolkit.
Analitzar la modalitat d'Aprenentatge Servei amb IA: objectius, fases.
Ser capaç d'aplicar la conjunció d'aquestes metodologies i aquestes eines en els processos d'ensenyament i aprenentatge de l'alumnat universitari
- Lliurament d'un exemple: adaptació de la seva assignatura o a un ApS digital o a un projecte de ApS que impliqui l'ús de IA.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a