Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 25/05/2022 10:00 | 25/05/2022 13:00 | Online | |
2 | 26/05/2022 10:00 | 26/05/2022 13:00 | Online |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
Juan Miguel Ribera Puchades
Doctor en Matemàtiques i professor titular interí de l'àrea de didàctica de la matemàtica del departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja i Director Acadèmic de Formació del Professorat i Innovació Docent.
Lucía Rotger García
Doctora en Matemàtiques i professora contractada interina de l'àrea de didàctica de la matemàtica del departament de Matemàtiques de la Universitat de La Rioja. Investigadora en l'ús de la tecnologia en l'educació.
En aquest curs es pretén presentar diferents estratègies per a l'ús docent de la tauleta digitalitzadora, tant per a docència presencial com per a docència en línia.
Presentar les possibilitats d'ús educatiu de les tauletes digitalitzadores.
Analitzar les funcions disponibles en el programari de pissarra digital.
Presentar les possibilitats d'integració de les tauletes digitalitzadores en l'edició de contingut digital.
Conèixer les possibilitats d'ús de la tauleta digitalitzadora per a la docència en línia en Microsoft Whiteboard i BlackBoard Collaborate.
Conéixer les possibilitats d'integració de les tauletes digitalitzadores en l'edició de contingut digital.
Analitzar les diferents situacions en les quals es poden usar la tauleta digitalitzadora en un altre programari: Microsoft Word, Adobe Acrobat Reader, entre altres.
S'avaluarà la participació activa en el taller mitjançant l'elaboració d'un document o recurs educatiu enriquit amb alguna eina de digitalització (tauletes, tauleta digitalitzadora, etc.)
Visualització del 100% dels continguts i superació de les proves d'avaluació fixades.
Assistència, com a mínim, al 85% dels hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encarregades per el/la tutor/a o professor/a