Target
PDI
Method of impartition
Presential + Online asynchronous
Language
Spanish
Total duration
6
Presential duration
4
Synchronous online duration
0
Asynchronous online duration
2
Program
Continuing education
Training modality
Course
Academic course
2023-2024
Edition
02
Training plan year
2024
Start date of the course
15/07/2024
End date of the course
16/07/2024
Registration start date
28/02/2024
Registration end date
13/03/2024
Sessions
Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 15/07/2024 10:00 | 15/07/2024 14:00 | Laboratori Informàtica LIP5 Facultat de Psicologia |
Selection criteria
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
UV Faculty
- Rodriguez Molina, Isabel
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a d' Institut Universitari
Organizing UV structure
Training objectives
El curs està dissenyat perquè els participants desenvolupen les competències necessàries per a utilitzar les tasques i l'avaluació dels equips de classe en Microsoft Teams.
Contents
- Creació de tasques
- Assignació de tasques
- Avaluació de tasques
Exercici pràctic: creació de diferents tipus de tasques, amb diferents tipus d'avaluació i avaluació d'aquestes tasques
Competencies to be developed
Competències necessàries per a utilitzar les tasques i l'avaluació dels equips de classe en Microsoft Teams.
Criteria and procedure for evaluation of the activity
Es registrarà l'assistència i els participants hauran de realitzar exercicis pràctics de tot l'aprés
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores i fer les tasques encomanades per la professora