University of Valencia logo Logo Permanent Training and Educational Innovation Service (SFPIE) Logo del portal

Ús de Microsoft Teams per a la gestió

Target PAS
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 15
Synchronous online duration 12
Asynchronous online duration 3
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 02
Training plan year 2022
Start date of the course 18/07/2022
End date of the course 25/07/2022
Registration start date 16/02/2022
Registration end date 07/03/2022
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 18/07/2022 10:00 18/07/2022 14:00 Online
2 20/07/2022 10:00 20/07/2022 14:00 Online
3 22/07/2022 10:00 22/07/2022 14:00 Online
4 25/07/2022 10:00 25/07/2022 13:00 Online
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

  • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
  • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
  • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
  • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
UV Faculty
  • Rodriguez Molina, Isabel
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Director/a d' Institut Universitari
Ver ficha
Training objectives

El curs està dissenyat perquè els participants desenvolupen les competències necessàries per a utilitzar els equips de Microsoft Teams per a la gestió: creació d'equips, compartir documents, treballar sobre un  mateix document, reunions, etc.

Contents

Sessió 1 (4 hores):  

  • Creació i disseny d'un equip.
  • Ús de canals estàndard o privats
  • Ús dels arxius: com compartir documents i treballar sobre un mateix document
  • Exercici: creació d'un equip i aplicació de l'aprés

 

Sessió 2 (4 hores):

  • Sincronització d'arxius. Ús de OneDrive des de Teams.
  • Protecció i accés a les carpetes
  • Exercici: pràctica de l'aprés

 

Sessió 3 (4 hores):

  • Creació de reunions
  • Ús del calendari
  • Maneig de les reunions
  • Exercici: crear, programar i manejar reunions

 

Es destinaran 3 hores, després de la finalització de les 3 primeres sessions, per a consultes personalitzades, l'assistència de les quals també es considera part del curs.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription