Secretaria
-
1.- Com puc accedir a les aplicacions que puc usar com a estudiant? (Correu, Aula Virtual, Secretaria Virtual, …)
Has d'accedir des de l'opció Entorn d'usuari que podràs trobar en la web de la Universitat de València.
És imprescindible que, durant el procediment de matrícula, anotes l'usuari i la contrasenya que es genera per a accedir al teu entorn virtual. És important que emplenes recuperar usuari i contrasenya
-
2.- Quin correu he d'utilitzar per a realitzar una consulta a la Secretaria de la Facultat?
Amb la finalitat de garantir la protecció de dades, només s'atendran peticions/sol·licituds enviades des del correu oficial d'estudiant de la UV (@alumni.uv.es). Si no eres estudiant de la Facultat, podràs enviar la consulta des d'un altre compte de correu, però hauràs d'adjuntar el DNI per totes dues cares.
-
3.- He de desplaçar-me a la Secretaria per a fer qualsevol gestió?
La seu electrònica de la Universitat de València permet realitzar nombrosos tràmits sense necessitat de desplaçament, hi ha abundant informació al web de la Facultat.
També es poden realitzar consultes a través dels següents correus electrònics.
-
4.-Es pot compulsar qualsevol document en la Secretaria?
No, només es poden compulsar documents expedits per aquesta Secretaria. Per a això s'ha de presentar l'original i la fotocòpia. La compulsa de documents comporta el pagament de la corresponent taxa.