Preinscripció
Majors de 25 anys
Majors de 40 anys
-
Resultats prova
Majors de 45 anys
-
Resultats entrevista
-
Resultats prova
Sol·licitud de data de matrícula (per a la reanudació d’estudis universitaris)
-
Els/las estudiants/tas que per qualsevol motiu (excepte no cumplir les normes de permanència), hagen abandonat els seus estudis i no estigueren matriculats el curs anterior, o estigueren matriculades/ats però hagen anul·lat la seua matrícula, poden sol·licitar la reanudació dels seus estudis. Una vegada hagen sol·licitat data de matrícula per reanudació d’estudis, eixiran ordenats en l’ordenació de matrícula com la resta d’estudiants (dins de l’ordenació de segones matrícules), i es matricularan online en la data i hora indicades.
-
Sol·licitud: Seu electrònica: "Sol·licitud cita de matrícula per reanudació d'estudis"
-
Termini: del 10 de juny al 10 de juliol de 2024 (a les 14 hores).
No serà possible sol·licitar data de matrícula per reanudació d'estudis:
- Els/les estudiants/tes que havent iniciat estudis en aquest centre s'hagen traslladat a un altre, per a continuar els estudis iniciats en aquest centre hauran de sol·licitar de nou l'admissió:
-
Pel procediment d'admissió d'estudiants amb estudis universitaris oficials parcials espanyols o estrangers, si és el cas, i/o pel procediment de preinscripció.
Per a estudiants de diplomatura o de plans anteriors al Grau no finalitzats, cal sol·licitar l’adaptació als estudis de grau a través del Registre Electrònic de la Universitat de València dins del termini indicat en el punt anterior.
No podran sol·licitar el reinici d’estudis universitaris els/les estudiants/tes que hagen estat matriculats en els dos cursos anteriors i no hagen superat 12 crèdits en qualsevol d’aquestos cursos.
Admissió per canvi d'estudis universitaris oficials
Admissió per canvi d'estudis universitaris oficials (vindre a la UV)
- Requisits
- Sol·licitud Seu electrònica: "Estudiants - Accés i admissió - Admissió per canvi d'estudis universitaris oficials espanyols o estrangers”
- Convocatòria i documentació a presentar
- Termini de sol·licitud: de l' 1 al 19 de juliol de 2024
- Resolució. Es comunicarà als interessats al mes de setembre.
- Si obtens plaça has de sol·licitar, al més prompte possible, el trasllat d'expedient en la teua Universitat d'origen.
Els/les estudiants admesos per trasllat d'expedient seran matriculats en el torn horari que quede disponible.
IMPORTANT: requisits lingüístics necessaris per a poder finalitzar el grau.
Tràmit de trasllat d'expedient (anar-se'n de la UV)
- Termini: durant tot l'any.
- Sol·licitud per Seu Electrònica "Trasllat d'expedient", adjuntant la carta d'admissió de la universitat de destinació.
- Pagar les taxes corresponents per trasllat d'expedient.
- Es remet l'expedient a la Universitat corresponent.
Atenció: una vegada admés/a, recorda que entre centres pertanyents a la Universitat de València el tràmit és gratuït i hauràs de sol·licitar el seu trasllat per registre electrónic de la Universitat adjuntant documentació pertinent en el seu cas.
.