Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Facultat Geografia i Història

• Museu Almoina

Les Corts Valencianes han donat el vistiplau a renovar les ruïnes romanes del Carrer El Salvador

19 de d’abril de 2016

Les Corts Valencianes han donat el vistiplau a renovar les ruïnes romanes del carrer El Salvador, just darrere de l'edifici de grups parlamentaris, a uns metres de l'hemicicle del Palau dels Borja, a València.

• Poble de Vilafamés

Vilafamés sol·licita ajuda a la Generalitat per a conservar el seu patrimoni

26 de de febrer de 2016

Carmen Amoraga, directora general de Cultura i Patrimoni de la Generalitat Valenciana va visitar ahir la localitat de Vilafamés, que ha demanat a la govern valencià que realitze una inversió econòmica que permeta conservar el nucli històric que identifica la vila. El alcalde de Vilafamés, Abel Ibáñez y el conseller de Cultura, Longi Gil, van transmetre a Amaroga que el seu municipi concentra un bast patrimoni cultural de singular interès, inclòs manté elements declarats Béns de Interès Cultural (BIC).