
L’estudiantat del Màster en Continguts i Formats Audiovisuals ha visitat les instal·lacions d’À Punt Mèdia, a Burjassot (València), on ha pogut conèixer de primera mà els diferents estudis de televisió i ràdio, els controls de realització i la redacció multimèdia integrada, entre altres.
Es tracta de la visita anual que des del Màster realitzem a la principal empresa de comunicació valenciana, motor indiscutible del sector audiovisual propi, amb productes d’entreteniment i ficció que realitza en col·laboració amb les empreses audiovisuals, i referent informatiu per al conjunt de la societat.
La visita ha estat conduïda per Albert Vicent, Cap de Projecció Exterior d’À Punt Mèdia, i també ha comptat amb una xarrada prèvia a càrrec d’Alfred Costa, actual Subdirector de Continguts d’À Punt Mèdia, on els ha explicat quins són els criteris que es tenen en consideració per a dissenyar i planificar les diferents graelles de programació amb què compta la plataforma: televisió, ràdio i web.
Aquesta visita s’ha convertit en un clàssic dels darrers anys i ens permet acostar-nos més al funcionament de la principal empresa comunicativa i audiovisual valenciana, À Punt Mèdia. Una empresa pública que ben prompte podria estar interessada en els projectes que l’estudiantat està desenvolupant aquest curs en el Màster.
Des del Màster sempre tractem d’oferir experiències atractives per a l’estudiantat, que seran els professionals de l’audiovisual del futur.