Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Continguts i Formats Audiovisuals Logo del portal

Els Objectius del Màster en Continguts i Formats Audiovisuals:

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d’idees, sovint en un context de recerca.
  • Aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d’estudi.
  • Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir duna informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l’aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Comunicar conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats de manera clara i sense ambigüitats.
  • Disposar de les habilitats d’aprenentatge que permetin continuar estudiant duna manera que haurà de ser en gran mesura autodirigit o autònom.
  • Dotar de les eines necessàries per a la integració laboral en l’àmbit dels continguts i formats audiovisuals.
  • Adquirir les competències acadèmiques i professionals convenients en l'àmbit de la creació, el disseny i el desenvolupament de continguts audiovisuals per a la multidifusió digital.
  • Identificar els segments estratègics de la indústria audiovisual en un context d'innovació constant a la societat de la informació.
  • Analitzar i interpretar els nous llenguatges mediàtics associats a la multidifusió digital.
  • Conèixer els projectes i els estudis de recerca de noves tendències creatives de formats i continguts audiovisuals, en la producció i el consum, dins del procés de convergència mediàtica de l'era digital.
  • Integrar les tecnologies d'adquisició, edició, difusió i interactives pròpies de l'era digital en el disseny i la producció de nous continguts i formats audiovisuals.
  • Integrar els continguts teòrics relacionats amb els llenguatges mediàtics utilitzats en el flux comunicatiu de continguts i formats audiovisuals de la societat de la informació a la praxi professional.
  • Crear continguts i dissenyar formats audiovisuals lineals i/o interactius per al nou espai de la comunicació digital.
  • Dominar les diferents fases d'elaboració d'una producció audiovisual i els estils de realització de projectes als nou espai audiovisual.
  • Crear i desenvolupar programes pilot per a la gènesi de nous formats mediàtics.
  • Analitzar les tendències de consum i els estudis de mercat de continguts audiovisuals a les indústries mediàtiques.
  • Interpretar l'estructura de l'empresa audiovisual, la dinàmica del mercat i la naturalesa dels diferents productes audiovisuals als fluxos mediàtics emergents. 
  • Planificar i crear estudis d’anàlisi i prospectiva de les tendències en el consum dels continguts i formats audiovisuals emergents en l’espai multidifusiu.