Logo de la Universitat de València Logo Màster en Economia Social ( Cooperatives i entitats no lucratives) Logo del portal

.

alt=
Resolució Beques 2021-2022
01/12/22

Publicada la Resolució de la Convocatòria de les beques de matricula per a estudiants del Màster Oficial en Economia Social (Cooperatives i Entitats no Lucratives) de la Universitat de València corresponents al curs acadèmic 2021/22.

alt=
Jornada "Transforma l'economia amb les finances ètiques"
18/10/22

El divendres, 21 d'octubre, a la vesprada, la xarxa Enclau, amb la col·laboració de IUDESCOOP, el Màster d'Economia Social i REAS, amb el finançament de la Conselleria d'economia sostenible, sectors productius, comerç i treball, organitza aquest acte a la Sala Manuel Sánchez Ayuso, Facultat...